مي خوام اين عادات رو پيدا کنم

مي,خوام,اين,عادات,رو,پيدا,کنم,

مي خوام اين عادات رو پيدا کنم 1 . اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعودwww.mouood.org/.../9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html‎بارها قصد داشتم این عمل زشت رو ترک کنم، حتی تا دوسه ماه هم

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 43 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 22,234 بازدید دیروز : 20,106 ورودی امروز گوگل : 45 ورودی گوگل دیروز : 72 آي پي امروز : 746 آي پي ديروز : 625 بازدید هفته : 42,340 بازدید ماه : 42,340 بازدید سال : 4,061,432 بازدید کلی : 29,531,149 اطلاعات شما
    آی پی : 3.128.198.172 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    مي خوام اين عادات رو پيدا کنم

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    مي خوام اين عادات رو پيدا کنم
     


    1 . اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود
    www.mouood.org/.../9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html
    ‎بارها قصد داشتم این عمل زشت رو ترک کنم، حتی تا دوسه ماه هم میشد اما دوباره
    برمیگشتم سمت گناه ..... منم معتاد بودم ولی طبق این برنامه می خوام ترک کنم. ..... جمع
    کردن ماهواره (که درصورت انجام این مورد،نه تنها از این عادت بد رهایی پیدا میکنید،بلکه
    روز به ...

     


    2 . می خوام این عادات رو پیدا کنم - mykhallaghiat-b
    mykhallaghiat-b.refblogs.ir/page-581798.html
    ‎35 دقیقه قبل ... هلیله سیاه 8 لیوان آب ،2ساعت یک بار حدودا هر روز خودم زیر ذره بین خودم هر روز یک
    حدیث،یا جم.

     


    3 . آیا خود ارضایی در مورد دخترها و پسرها گناه است؟ اگر هست چه مجازاتی دارد ...
    din1.blogsky.com/1392/08/20/post-1
    ‎در این جا چند روایت در مورد اثر معنوى گناه خودارضایى بیان مى کنیم به امید آن که تو
    اى ..... خیلی می خوام که این عادت رو ترک کنم . ... من نجات پیدا کردم آیا خدا مرا می بخشد.

     


    4 . به او عادت کردم ولی می خواهم فراموشش کنم | پرسمان دانشجويي - تربیتی ...
    www.moshavereh.porsemani.ir/.../به-او-عادت-کردم-ولی-می-خواهم-فراموشش-کنم
    ‎به او عادت کردم ولی می خواهم فراموشش کنم ... پسر خوبيه؛ حتي ازم خواست تا وقتي كه
    همديگر رو ببينيم از هم خداحافظي كنيم تا من وابستش نشم؛ ... و افكار، اشغال شده و او
    مجالي براي انجام كار ديگري و شكوفايي انديشه و استعدادش پيدا نمي‌كند. ... اين گونه
    روابط، باعث مي شوند كه دو طرف تمام فكر و توجه و تمركز خود را صرف ديدارها و ملاقات هاي
    ...

     


    5 . خدایا کجایی برای نجات من؟
    www.allah123.blogfa.com/
    ‎ما در این جا. روش ترک تدریجی خودارضایی را به شما معرفی کرده و توضیح می دهیم به
    امید ..... این عادت رو توی دستشویی هم انجام می دادم و نمی تونستم خودمو کنترل کنم و از
    این ... پیدا کنه. زمان می گذشت و من همین طور به جلق زدن خود ادامه می دادم هر بار می خواستم
    ...

     


    6 . 12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
    degaresh.com/391/کامیابی/12-نشانه-اصلی-برای-پایان-یک-رابطه/
    ‎گاهی از آن جا که این نوع ضربه ها عیان نیستند وجودشان را انکار می کنیم و نادیده شان
    می انگاریم. ... یا باید از پویایی رابطه بکاهی تا با شرایط جدید وفق پیدا کنی و یا
    باید بر پویایی ... شاید عادت کرده اند و نمی دانند چطور باید از این پیله بیرون آمد. ...
    بود که بهم کم محلی میکرد اما من طاقت نیاوردم باهاش بهم زدم البته فقط خواستم با این
    کار ...

     


    7 . مرکب دل - چگونه به دختر محبوب خود برسیم
    morakabedel.blogfa.com/cat-30.aspx
    ‎مرکب دل - چگونه به دختر محبوب خود برسیم - ما همه روی دل هایمان با مرکب عشق ... تو
    معذبه وراحت نیست و داره کم کم حالت عصبی پیدا می کنه با این که تو شاید هیچ کاری
    ... همین که تو می خوای بفهمی که دوست داره یعنی اینکه تو هنوز غرورت رو نکشتی ولی
    ... بیشتر از این که بخوای فکر کنی اون دوست داره یانه باید یه کار کنی بهت عادت
    کنن ...

     


    8 . از خود ارضایی خسته شده‌ام ؛ کمکم کنید… | پایگاه جوان انقلابی ...
    javanenghelabi.ir/news/23077.html
    ‎3 دسامبر 2014 ... احساس می کنم همه می دونن که من این کار رو می کنم. ... بی بی فاطمه دستم رو بگیر-
    راحتم کن نمی دونم عاقبتم چی میشه روزی هزاربار از خدا مرگ رو میخوام میترسم ..... من
    خودم اونقدر وضعم خراب بود و اونقدر به این قضیه اعتیاد پیدا کردم که دیگه تو جوب می
    خوابیدم من روزی ... 5 سعی نکنید همه ی عادت های بدتان را یک جا ترک کنید.

     


    9 . با صبر برنده بازی شوید/ چگونه با همسر عصبانی رفتار کنیم؟ - مهرخانه
    mehrkhane.com/.../با-صبر-برنده-بازی-شوید-چگونه-با-همسر-عصبانی-رفتار-کنیم
    ‎زمان می برد تا به این تفاوت ها عادت کنیم و بپذیریم که او مثل ما نیست و بجز این ...
    چطور وقتی دل درد داریم به دنبال علتش می گردیم تا داروی مناسبش را پیدا کنیم؟ ....
    یک نواخت تر شده باز این صبرو حوصله رو خواهم داشت لطفا راهنماییم کنید خیلی
    گیجم.

     


    10 . قلبش را تسخیر کن!توصیه هایی برای خانم هایی که مایلند به قلب ...
    www.hawzah.net/.../قلبش-را-تسخیر-کنتوصیه-هایی-برای-خانم-هایی-که-مایلند-به-قلب-شوهرشان-راه-پیدا-کنند
    ‎شاید بگویید که این موارد، پیش پا افتاده است؛ اما خواهش می کنم صادقانه پاسخ ... خانم
    ابتدا باید علت واقعی را پیدا کند تا از روی حدسیات و افکار منفی خود، .... مطمئن

     



    11 . عشق های بی هدف را چگونه فراموش کنیم؟ | شهر سوال
    www.soalcity.ir/node/1700
    ‎26 مه 2013 ... فقط چون دوسش دارم موندم ولی الان میخوام این رابطه رو بد ۶سال تموم کنم . ..... خوشحالیم
    که این عادت را ترک کرده اید خدمت شما عرض کنم کنجکاوی های افراد در .... نوجوان
    وابستگی ایمن پیدا می کند و الا وابستگی ناایمن و مرضی در او شکل می ...

     


    12 . چگونه خود ارضایی را ترک کنیم؟ 40روش برای ترک خود ارضایی
    www.delgarm.com/marriage/wedlock.../20776-روش-ترک-خود-ارضایی
    ‎8 سپتامبر 2013 ... سه نكته‌ی مهم مشترك برای تخفیف و درمان میان همه‌ی امراض و عادات وجود دارد: ..... خدا
    کمکتون کنه و نجات پیدا کنین. ... سلام تقریبا دو ساله این کارو می کنم می خوام از
    امروز شروع کنم به ترک البته تو هفتهی اول ماه رمضان هیچ وقت این کار ...

     


    13 . رازهایی درباره مردان که هر زنی باید آنها را بداند.... - راسخون
    https://rasekhoon.net/article/show/131945/
    ‎اشتباه شماره یک، یکی از معمول ترین و مخرب ترین عادات ارتباطی ما با مردها است. به
    گونه ای با آنان رفتار می کنیم، گویی کودکی بیش نیستند و این طور فرض می ... از
    جین خواستم یک هتل خوب تو شیکاگو پیدا کنه، اما اون فراموش کرد این کار را بکنه.

     


    14 . .:: روزبه بمانی ::. - متن ترانه های روزبه بمانی - blogfa.com
    roozbehbemani.blogfa.com/post-5.aspx
    ‎سراب رد پاي تو كجاي جاده پيدا شد ... آينده ي اين خونه رو با شمع روشن مي كنم. هر شب تو
    ... يك فاجعست وقتي تنها تو رو مي خوام .... واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم.

     


    15 . رژیم زیگزاکی - من میخوام 21کیلولاغربشم - پرشین بلاگ
    mydiet.persianblog.ir/page/5
    ‎خیلی ها هم از روشم انتقاد میکنند و بخاطر کم بودن کالری روزانه، این روش رو ناسالم
    تلقی ... و اینکه چه روشهایی براش پیشنهاد میشه میتونید خیلی مطلب توی نت پیدا
    کنید. ... میدونید که بدن به هر مقدار کالری ای که دریافت کنه بتدریج عادت میکنه و با
    کند ...

     


    16 . حرفهای نگفته ام با تو
    baharhaghshenas.blogfa.com/
    ‎حرفهای نگفته ام با تو - راستی این روزها از هر خاطره ای که گذر میکنم...یاد تو می افتم.
    ... حسِ علاقه عادت من بود ...این بوسه را در خاطرت ... در تب این جاده ها به فکر اینکه چه
    اتفاقی می افته داغونت می کنه. همون نقل قوله:جاده ..... راستی وبلاگ حنانه حقیقت گلم :
    حقیقت پیدا کرد. وکسی که .... می خواهم این زخم ها را بردارم از روی شانه. می خواهم عاشق ...

     


    17 . (( کلینیک ترک خود ارضائی ))
    tarkekhoderzaei.blogfa.com/
    ‎خدمت تمام دوستانی که در قسمت نظرات سوالاتی رو بیان می کنند باید عرض کنم، با ...
    زمان ممکن پاسخ سوالات شما رو می دهند و شما رو در جهت ترک این عادت راهنمایی می کنند و
    .... می خواستم بدانم این امر در ازدواج من تاثیری دارد و امکان دارد همسر من متوجه این امر که
    ... حالت افتادگی و چروکیدگی پیدا می کند یا بسیاری از باورهای دیگر که همگی بی ...

     


    18 . آدم کوچولوها - پستی برای مادران عصبانی 5
    sedayemadarane.blogfa.com/post-60.aspx
    ‎گاهی بهش میگم اول آروم باش و با آرامش چیزی رو که می خوای بگو که منم بهت بدم ... اول
    می خوام دعوات کنم (نه که فک کنی من مادر نمونه ایی هستم منم از این کتکا زیاد زدم ولی
    .... و صد در صد این کار ما ریشه در کودکیمون داره اما تا کی باید ادامه پیدا کنه و آدمایی
    با ..... اینکه کسی رو میزنه عادات بد بچه هاست که خود منم باهاش درگیرم ولی تازگی کم
    شده ...

     


    19 . .: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»
    porseman.org/showarticle.aspx?id=586
    ‎گمنام : دوستي مي گفت سالها اسير اين عادت زشت بود و با اينكه بارها معصومين را به ...
    گمنام : من يك دانشجو هستم تا حالا خيلي سعي كردم ين كار رو ترك كنم اما با ين وضعي
    كه جامعه ما داره محاله ... mohamad : باسلام من امتحان خواهم كرد و جوابش را به شما خواهم داد.
    ... پيدا مي كنند كه هرگز قابل مقايسه با اضطراب و ناآرامي روحي پس از استمنا نيست.

     


    20 . عوارض خود ارضایی دختران - مجله اینترنتی تاپ ناز
    www.topnaz.com/complications-girls/
    ‎16 آگوست 2013 ... ۳-نامنظم شدن عادت ماهیانه و بیشتر شدن درد: دختری که معتاد عمل بد خودارضاییه دچار ....
    بفهمد»، «کى و چگونه این کار را تکرار کنم»، «کى مى شود نجات پیدا کنم» و. ... گاهى

     



    21 . چگونه با افکار منفی خود مبارزه کنم؟ - موفقیت - جی 5 لاینموفقیت ...
    g5line.com/mehdi-maleki-nezhad-response/4554/
    ‎و من فکر می کنم آنقدر همه ما این گفتگوهای درونی را بارها و بارها تجربه کرده ایم که ...
    باز این چای رو نباید اینجا می گذاشت و بعد هم سلسله افکارتان ادامه پیدا می کند: آخه ....
    خب تو میای میگی من فقط میخوام نقش آدم با اعتماد به نفسو بازی کنم همینجور الکی ...

     


    22 . (طبق قانون جذب) ما چه کسانی را جذب می کنیم؟ | پورعلی.نت؛ تفکر ...
    www.pourali.net/1388/08/947.html
    ‎یعنی تا اندازه ای می توانیم تعیین کنیم که چه کسی را جذب خواهیم کرد. ... بهتون
    برسه و چون راه از نظر خودتون منطقی پیدا نمی کنید باورتونو از دست می دید. ..... آمده و
    ملاقات هر روزه باعث شده که عادت دیدن تبدیل به جزء لاینفک زندگی روزمره شما شده
    باشد. .... برای همه بندهام خوبی رو می خوام که این خوبیها شامل رفتار خوب خوشبختی در
    زندگی به ...

     


    23 . جواب دوستان " بخش نهم " - مرغ مینا
    mynah.blogfa.com/post-21.aspx
    ‎راستي اگه سرش داد بزنم متوجه ميشه رو دستم كه غذا مي خوره بعدش نوكم ميزنه ... بعد از
    كلي گشتن اين وبلاگ پيدا كردم .... به هر حال پرنده تا به محیط زندگی جدیدش عادت کنه
    زمان میبره و در این دوران شما باید حسابی باهاش تمرین کنید و بهش محبت کنید .

     


    24 . چگونه خودارضایی را ترک کنم ؟ :: دختران و پسران خانواده برتر
    moh3en.blog.ir/post/13/چگونه-خودارضایی-را-ترک-کنم
    ‎17 مه 2013 ... میخوام ترک کنم این سری دیگه راست راستی نامردم اگه بزنم زیر حرفم خدایا منو ... حرف
    خدا رو گوش بدید اگه می خواید این 8 روز تا آخر عمر ادامه پیدا کنه : ..... باید بگویم
    استمناع در کودکی فقط یک عادت چون منی خارج نمیشه و هیچ ضرری هم ...

     


    25 . لاغری برای همه پشیمون نمیشید شما می توانید - قشنه............. خيلي
    masoodozil.persianblog.ir/post/26/
    ‎سلام به شما بازدید کنندگان عزیز تبریک عرض می کنم که این سایت را سایتی برای
    خود در ...... کارهای دیگه ولی بدون این که حواسم باشه می‌دیدم نزدیک یخچالم و طبق عادت
    می‌خوام چیزی بخورم ... سعی کردم از اتفاقات این هفته‌‌‌اش نکات مثبت‌اش رو پیدا کنم.

     


    26 . لیلا شدم مجنونم رفت
    albaloooo.blogfa.com/9006.aspx
    ‎این روزها برایم حضور سکوت را تیک بزنید ! تلخ تر از آنم که غیبت نخورم. نوشته
    شده ...... من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو
    گرفته باشی. ... می خواهم طبیعت را تجربه کنم ازنیلوفر شروع می کنم به خود می
    پیچم! ..... چقدر دلم براي بودن هاي گاه و بيگاه تنگ شده من عادت كردم به تو چه كنم با اين
    دل بيقرار.

     


    27 . با کودکان خود چه می کنیم؟! - کلینیک بعد سومکلینیک بعد سوم
    drsekhavati.com/1390/12/با-کودکان-خود-چه-می-کنیم؟/
    ‎28 فوریه 2012 ... و اگر بر این باور بود ازش خواهش کنم منبع یا رفرانس خود را به من معرفی کند تا من
    نیز اگاه شوم. .... ۱۲ سالشه در طول روز هروقت فرصت پیدا کنه خودش رو با بالش یا گاهی
    با ... احساس کردم کمی به اندام تناسلی خود دست میزند وقتی ازش خواستم این ..... مى
    کنه، نه به عنوان خود ارضایى، فکر مى کنم بیشتر شبیه یک عادت ترک ...

     


    28 . فلسفی | قالب وبلاگ
    pichak.net/crop/tag/فلسفی/
    ‎این شکر نیست که چای را شیرین می کند، بلکه حرکت قاشق چای خوری باعث شیرینی
    می شود … — ... و بعد از این که معلم ورقه ها رو تصحیح میکنه اون بهترین نمره رو
    میگیره! … ... او بگویید ممنون بخاطر اینکه به من فرصت دادی تا کسی بهترازتورا
    پیدا کنم. .... اگر مردم مرا نشناسند غصه نخواهم خورد ولی من اگر مردم را نشناسم افسرده
    خواهم شد.

     


    29 . قیصر امین پور - ...دل نامه
    sade-del.persianblog.ir/tag/قیصر_امین_پور
    ‎گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود ... هر وقت خواستم ... پیدا کنم ای کاش آن کوچه را
    دوباره ببینم آن‌جا که ناگهان یک روز نام کوچکم از دستم افتاد ... این روزها خیلی برای
    گریه دلم تنگ است! قیصر امین پور. نوشته شده در سه‌شنبه ۱٢ فروردین ۱۳٩۳ساعت ۱:
    ٤۳ ق.ظ توسط ... یک نظر روی تو را دید و حواسش پرت شد ..... به بی عادتی کاش عادت
    کنیم.

     


    30 . چگونه عادت های بد را ترک کنیم؟ (پاییز 1391) - هم اندیشان
    pn4.iribtv.ir/.../1885-چگونه-عادت-های-بد-را-ترک-کنیم؟-پاییز-1391
    ‎21 سپتامبر 2014 ... می خواستم به اون هم اندیشی که گفته بود: آدم که نمی تونه ذات خودشو عوض کنه ... لازم
    برای ترک عادت بد رو پیدا کنیم؛ اما چطور این انگیزه ایجاد می شه.Searches related to مي خوام اين عادات رو پيدا کنم

     



    31 . چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟(قسمت دوم) | گروه ...
    abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal-2/
    ‎5 ژوئن 2015 ... ثروتمندترین افراد دنیا فقط از این قانون استفاده می کنند .... به خاطر شغلش آن دختر
    را به وی نمی دهند و می گویند باید حداقل یک شغل آبرومند پیدا کنی مثلا یک مکانیک
    شوی! .... بنده گفتم من کسب و کارم را شروع کردم و میخوام از ایشان کمک بگیرم و .....
    آقای مدیرعامل، عادت داشت گاهی به محوطه کارخانه سر می زد و کارها را از ...

     


    32 . شانزده نکته که ای کاش تو مدرسه بهمون یاد داده بودن! - خبرآنلاین
    www.khabaronline.ir/detail/311438/weblog/moazzen
    ‎4 سپتامبر 2013 ... این کار نه تنها شما رو از حس وحشتناک انتظـــار دور می کنه، بلکه باعث میشه ... که
    سیستم فعالیت شبکه ای مغزمون عادت به پیدا کردن چیزهای بد داره.

     


    33 . تیر ۱۳۹۲ - زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2
    zananetar1.blogfa.com/1392/04
    ‎همیشه به شوهرم میگفتم که با نگاهش منو اذیت می کنه شوهرمم با گفتن این کلمه ... این
    بحث تموم می کردیم؛ مژگان جان نمیدونم چی شد رفته رفته به نگاهاش عادت کردم و ... روز
    اولی که تو نت می خواستم با هاش جدی حرف بزنم دست پام میلرزید؛شروع کرد ... کنم چون
    واقعا برنامه ای واسه آیندم نداشتم و هنوزم کسی که به دلم بشینه رو هم پیدا نکرده بودم.

     


    34 . پاسخ به سوالات پزشکی زنان و دختران / بخش پنجم | به دخت::: پایگاه ...
    behdokht.ir/?p=11454
    ‎چکار کنم؟ پاسخ: معمولا چند هفته بعد از قطع شیردهی، قاعدگی شروع می شود. ... بیماری
    را در مراحل خیلی اولیه و ابتدایی پیدا کرده و از پیشرفت آن جلوگیری کنیم. ......
    سالهای اول پریودی، عادت ماهانه نامرتب اتفاق می افته ولی اگه واقعا اذیتت می کنه می .....
    روزی که قراره بریم آزمایش پریود خواهم بود میخوام قرص جلوگیری بخورم اگه این کار
    رو ...

     


    35 . پرسش و پاسخ - بنیاد نخبگان استان اصفهان
    isfahan.bmn.ir/index.php?option=com_content&view...id...
    ‎حضرت فرمود: اگر من نتوانم هر دو شب را عبادت كنم كدام يك را انتخاب نمايم امام(ع) .... داده‌،
    برتري و قداست خاصي پيدا كرده‌اند كه قرآن آنها را "أيّام اللّه‌" (ابراهيم‌، 5) ]روزهاي ... از اين
    رو، قرآن مجيد روي اين قسمت تكيه كرده مي فرمايد: «روزه بر شما واجب است ... اسارت
    خواسته هاي دل و خواهشهاي نفس را پاره نكند و به حكومت عادات خاتمه ندهد، انسان آزاده
    نيست.

     


    36 . لبخند خدا
    labkhandekhoda370.blogfa.com/
    ‎حرفامون ادامه پيدا کرد. ... آدم به خيلي چيزا عادت مي کنه، بدون اين که حواسش بهشون
    باشه! .... چون مي خوام "گل" چيزايي که دو ترم تو دانشگاه درباره تربيت کودک خوندم رو
    ...

     


    37 . آموزش خوابیدن به کودک، روش بدون گریه - سایت نی نی کده
    www.ninikadeh.ir/newborn/494
    ‎آموزش خوابیدن به کودک، به این معنا نیست که در طول شب او را رها کنیم تا پس از گریه
    فراوان، .... عادت کرده هر نیم ساعت بیدار میشه و شیر می خوره نمی دونم چکار کنم. ...

     


    38 . برای خوابش پیدا کنم ، هر شب یجور میخوابه ، تو رو خدا راهنماییم کنید دیگه خسته شدم
    .

     


    39 . secret - و خداوند اين چنين پلسخ ميدهد به تو (showing 1-42 of 42)
    www.goodreads.com/topic/show/59934
    ‎خداوند هيچ گاه نميگويد(نه تو نميتوني ثروت رو تجربه كني)بلكه ميگويد(بيا و همه
    چيز ... در جایی که من عادت داشتم همیشه خودم را قوی ومثبت ببینم، اکنون در همانجا من
    خودم را به ... هر روز صبح هنگامیکه از خواب برمی خواستم می گفتم :"به خاطر قلب قوی و
    سالمم تشکر می کنم. ...... پدرش از پله‌ها بالا رفت و نامه پرسوز و گداز پسرش را پیدا
    کرد.

     


    40 . سنگ صبور - مشاوره تلفنی صدای سلامت
    moshavercard.com/سنگ-صبور/
    ‎مشکلات بزرگی رو طی این سال ها گذروندم، براتون همش رو می گم، حتما خدا می خواد یک
    نفر ..... تو بهش فقط عادت کردی اگه با یه مرد مهربون و فهمیده اشنا بشی میفهمی که چه

     



    41 . داستان های کوتاه پندآموز: داستان تداوم یک زندگی: به عشق عادت نکنید
    www.pandamoz.com/2005/04/post84.html
    ‎داستان تداوم یک زندگی: به عشق عادت نکنید ... موضوع اصلی این بود که من می خواستم
    از اون جدا بشم . ... اما به سختی می تونستم جواب قانع کننده ای براش پیدا کنم. ... هر روز
    که می گذشت برام آسون تر و راحت تر می شد که همسرم رو روی دست هام حمل کنم و راه ...

     


    42 . با كودكان لجباز چگونه رفتار كنيم؟ | کانون دانش (بانک مقالات)
    www.knowclub.com/paper/?p=291
    ‎3 ژانويه 2014 ... خانم ديگري كه خود را صبوري معرفي مي كرد گفت: «من سعي مي كنم با بچه هايم زياد ....
    و نمیتونه با حرف منظورش رو برسونه، اغلب اوقات یه راهی پیدا میکنم که .... سلام من
    دحتری 5/2ساله دارم عادت بدی که پیدا کرده این است که یکدفعه بی .... من می خوام که
    خودش تو اتاق خودش بخوابه ایا الان زوده یا نه و چجوری این کار رو انجام بدم؟

     


    43 . اسفند 1390 - نی نی کوچولو nini - blogfa.com
    drzarepour.blogfa.com/1390/12
    ‎سلام خانم دکتر خیلی خوشحالم که وب شما رو پیدا کردم . ... می خوام بدونم ممکنه این جواب
    بده و خوب بشم یا باید کار دیگری انجام بدم . ... premenstrual Syndrom یا سندرم قبل
    از قاعدگی ( عادت ماهانه ) به نحوی است که شخص مبتلا به PMS ممکن است انواع ...

     


    44 . 40 . احسان - آهنگهای فوق احساسی وغمگین
    daryayegham71.blogfa.com/author/daryayegham71
    ‎توی این شبهای خیلی با برکت و بی نظیر شبهای قدر همه رو دعا کنید. بخصوص
    مریضها و ... بهترینها رو ارزو میکنم و از خدا میخوام به هرچی میخوان برسند. برای منم لطف
    ... حدیث داریم میگه برای دیگران دعای خیر کن تا خدا هم دعاهای تو رو مستجاب کنه. در اخر
    هم قدره این .... پیدا کردی مگه از من عاشقترو .... هر دو به این دورنگی بدجوری کردیم عادت.

     


    45 . آرشیو - کلینیک ماد | روانکاری ، رواشناسی ، روانپزشکی ، روان درمانی ...
    www.madcl.com/faq.php
    ‎... احساس میکنم خود واقعیمو گم کردم.بعضی وقتا این خود واقعی رو پیدا میکنم ولی زود
    از دستش میدم. ..... مي خواستم بپرسم چطور مي تونم اين عادت رو ترك كنم ؟ با تشكر.

     


    46 . هنوزهم ستاره ای وجوددارد!
    www.rnzmpn.blogfa.com/
    ‎نبودنـت دود می شد و می نشست ، روی بـخار شیشه های قهـوه خانه بعد تـکیه می ... و
    انـگشتانم را دور استکان کمر باریـک چای داغ حلقه می کردم ... دعادت کرده ام تنها توی
    کافه ای بنشینم ... الان که این را می نویسم ساعت دقیقا راس نبودن توست ؛ تو هر موقع
    دلت خواست بخوان … ... ممل را پیدا کنم .... مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را
    بنـویسـم.

     


    47 . كاهش وزن تپل ها - مصاحبه با موفق هاي گروه پايداري
    ssaabaa.blogfa.com/page/8.aspx
    ‎چون تا قبل این من فکر می کردم خوب این شیرینی رو می خورم یا این سس رو می خورم ...
    می کنه و من برای لاغر شدنم باید تلاش بیشتری بکنم و به نتایج کمتری دست پیدا
    کنم. ... تجربیاتشون استفاده کردم و لی متاسفانه هر چه می خواستم از لینکهاشون
    استفاده کنم .... اما تو رژیم های تک نفره ممکنه با یه عادت اشتباه یا اطلاعات غلط حتی
    باعث ...

     


    48 . قاعدگی - | دکتر زهرا صابری - متخصص زنان و زایمان
    www.doctorsaberi.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&TagID=69
    ‎می خواستم بدونم در زمان مصرف ن می تونم باردار بشم یا باید جلوگیری داشته باشم؟ ...
    ابروها وپرموئی بدن و نامنظمی قاعدگی کم و زیاد شدن روزهای ایام عادت و روزهای بین 2دوره
    ... بینی خفیف دارم تا حالا این مورد رو نداشتم و قبلا YAZ واسه درمان مصرف می کردم و ...
    سـوال : به دنبال عفونت 90.11.19 که بگمانم بعد از استخر90.11.14 پیدا شد (مثل ...

     


    49 . چه جوری به پوستم رسیدگی کنم؟ - چی نپوشیم؟
    chi-napooshim.blogfa.com/category/11
    ‎تعدادیش رو می دونستم، تعدایش رو هم با مطالعه برات پیدا کردم. ... خوب حالا مثل همیشه
    ازتون می خوام که هر کدوم از این کاربردها رو که تست کردین برامون در بخش نظرات ...

     


    50 . و خداوند سکوت را آفرید
    talangooor.blogfa.com/
    ‎آنان که حرمت سکوت را پاس مي دارند، بيش از حرّافانِ حرفه اي، به بشر اميدواري مي دهند.
    ... با قلبی که کتابی ست غیر قابل چاپ که در قفسه ی سینه ات از آن نگهداری می کنی

     



    51 . عاشق دوست شوهرم هستم - تعامل
    www.taamolnews.ir/fa/news/69122
    ‎17 نوامبر 2014 ... (در قسمت نظرات پاسخ های خودتان به این سوال را ثبت کنید ) .... تو)نظر دارم چون من مي
    خوام آشيونه دوستمو خراب كنم و زندگيشو نابود كنم و يك خانواده رو متلاشي كنم. ....
    گوشزد کن و اون عطری ک خریدی واسش بزن اولا ک کم کم ب این روال عادت میکنه دوما با
    این ... این خانم اینجا اومده تا با ما همفکری کنه و چاره ی دردش رو پیدا کنه .

     


    52 . طعم تـ لـخ خـو د اِرضآیــی - سوالات و نظرات دوستان
    beeep.blogfa.com/page/soalekhoderzayi
    ‎18 مارس 2012 ... خودارضایی که هیچ مشکل تمایل به جنس موافق رو چجوری حل کنم دختر که ... تنها نمونین
    .یا یه دوست خوب پیدا کنین و هروقت دچارش شدین باهاش حرف بزنین. .... می خواستم
    بدونم مشکل بزرگیه یا یه چیز معموله .... میترسم این عادت برگرده ...

     


    53 . لجبازی - کودک فردا
    koodakefarda.ir/مشکلات-رفتاری/لجبازی/
    ‎نکته ای که می خوام عرض کنم اینه که بچه در شب به راحتی می خوابه ولی نیمه های شب به
    ... نیست در اینصورت میدونم باید جای دیگری رو پیدا کنم که بازم همین مهد جدید رو هم ...
    اید در راه و ماشین و خانه کودک را سرگرم کرده تا به مرور زمان این عادت را ترک کند.

     


    54 . رهایی از خودارضایی(استمنا)
    tarkeestemna.blogfa.com/
    ‎وهمینطور این کار ادامه پیدا می کند و آن فرد هم مرتب تصمیم و قول خود را می شکند. ... چه
    طور امکان دارد با شما که بزرگترین فرد عالم هستید روبه رو بشم و تکلم کنم؟ ... از این
    پس ان شاءالله جبران خواهم نمود ..... برخی از جامعه‌شناسان آلمانی ادّعا می‌کنند که عادت
    بیمارگونه دیدن عکس یا فیلم‌های پورنو (سکسی) بر رفتارها و برخوردهای جنسی
    معتادان ...

     


    55 . با عادت های عجیب مردم 23 کشور دنیا آشنا شوید + تصاویر - پایگاه ...
    rahberey.com/.../با-عادت-های-عجیب-مردم-23-کشور-دنیا-آشنا-شو
    ‎30 نوامبر 2014 ... همیشه سعی کرده با فرهنگ کشورها آشنا شود و دوستان جدید پیدا کند؛ برای .... عادت
    دیگری که از برزیل پیدا کردم این است که وقتی می خواهم با کسی ...

     


    56 . درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟ - آلامتو
    www.alamto.com/pain-tolerance-love-dependence.html
    ‎30 سپتامبر 2012 ... این دسته از کودکان تنها روزها را سپری می کنند و هرگز به احساساتشان توجهی ندارند.
    .... گفتم من این همه میگفتم میگفتی مشکلی نیست تا حس پیدا کردم و فهمبدیی
    میگی . ..... بشین هر چند میدونم اولش سخته ولی عادت میکنید سعی کنید سرتون رو با
    یک .... سلام به همه من الان 30 سالم هست خیلی چیزا رو تجربه کردم نمی خوام ...

     


    57 . مطالب قدیمی‌تر - اطلاعات پزشکی در مورد حاملگی، مسائل جنسی - blogfa ...
    hamelagi-s.blogfa.com/?p=2
    ‎این حالت در بعضی افراد به شکل خفیف و فقط چند روز قبل از عادت ماهانه شروع می شود
    و با آغاز این دوران کاملا از ... در صورتی که پزشک معالج بعد از چکاپ کامل اطمینان
    پیدا کرد که به غیر از زمینه فیبروکیستیک، ..... من میخوام حدوده 6-7 ماها دیگه برای
    بارداری اقدام کنم. اگه اصلا واکسن نزنم چطور؟2- شما این همه اطلاعات خوب رو از کجا می
    دونید؟

     


    58 . شوهرم شراب مي خوره چكار كنم؟ | گروه اینترنتی رهروان ولایت
    www.welayatnet.com/fa/news/14108
    ‎هر راهی رو امتحان کردم واسه مشروب خوردنش از زبان خوش گرفته تا قهر و دعوا و . ... مجموع
    اطلاعات غلط موجب می‌شود که فرد دیدگاه مثبتی نسبت به مصرف شراب پیدا کند. ....
    ابتداي كودكي, حدود شش يا هفت سالگي به نماز خواندن عادت كنند, در غير اين صورت اگر
    ...

     


    59 . نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟
    nvosoughi.blogfa.com/
    ‎پی نوشت 8: خواستن همیشه توانستن نیست/ من تو را می خواستم/ توانستم؟ ... پی
    نوشت 18: تو فکر می کنی/ این قرص های کوچک قادرند/قادرند قرصِ ماه را دوباره/ در .....
    پی نوشت 18: یکی از چیزهایی که تو این سال ها یاد گرفتم این بود: وقتی خوش بختی
    رو پیدا کردی، سوال پیچ اش نکن! ..... نمی‌دانم همین چند سطر را هم انگار از سر عادت
    می‌نویسم.

     


    60 . حرف هایی از جنس دل تنگی
    www.gachgalaxy.blogfa.com/
    ‎نوشته ها بهانه است، فقط می نویسم که یادآوری کنم بیادتم…. باورش با تو ... دیروز به
    تلافی این که از یادآوری خاطرات دلم آتش گرفت و سوخت ... نمی خوام بدونی که وقتی تو

     



    61 . مشکلی بنام دلتنگی و راه حل،اصلا راه حلی داره؟ [بایگانی ...
    www.applyabroad.org/forum/archive/index.php/t-27447.html
    ‎می خواستم این تاپیک و یه چند ماه دیگه درست کنم ولی ذهنم همش درگیرش شده و دلم طاقت
    نیوورد و برای اینکه تا چند ماه دیگه که ... تقریبا تمام وقتم رو با خانواده می گذرونم و
    تصور جداشدن برام خیلی سخته. ... در نهایت فرصتی خواهد بود که استقلال روحی هم
    پیدا کنید. ...... اما بارها ثایت شده که عادت می تونه خیلی هم مخرب باشه.

     


    62 . می نویسم به یاده . . .
    incredible-man.blogfa.com/
    ‎همه مثل همند شک نکن،بیش از این زندگی ات را به پای این و آن تباه نکن! ... میخوام تموم
    گذشته رو فراموش کنم، چون واقعاً فک کنم چیزایی که گدشتمو واسشون خراب .... كه
    وقتی فكر می‌كنم می‌بینم نمی‌شه معیاری بهتر از اونا برای افتضاح بودن پیدا كرد! ... و
    مرده مي شود پس سعي كنيم كه دلهاي مان را به گرمي محبت عادت بدهيم و عشق را در نگاه مان
    و در ...

     


    63 . نجواهای یک بغض لبریز
    www.915915.blogfa.com/
    ‎نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. ... از
    خدا چیزی نمی خواهم به جز بوی تو را .... هیچ حرفی نیست، دارم کم‌کم عادت می‌کنم من به
    این ... در این هوای مه آلود، راه پیدا نیست ... نورخورشید را روی صورتت پخش می کنــم

     


    64 . خرید همستر - پاسخ به سوالات متداول
    hamster-ir.blogfa.com/page/25255.aspx
    ‎من این قسمتو میخوام اختصاص بدم به سوالات شما از این به بعد هر کی هر سوالی داشت
    تو ... با آرومي و ملايمت باهاش رفتار کن و سعي کن به تدريج بهت عادت کنه در اين مورد
    عجله نکن ... دارین تا خودش یه جا برای جیشش پیدا کنه و حتما اونو جدای از جای خوابش
    انتخاب می کنه . .... ميتوني راهنماييم كني اين همه همستر خوشگل و ماماني رو چيكار كنم ؟

     


    65 . بندهای نامرئی - از جنس خدا - azjensekhoda
    azjensekhoda.com/?p=1660
    ‎اما مطهره وقتی می خواد بخوابه، هیچ وقت مشکلی با ارتفاع یا سفتی و نرمی هیچ کدوم از
    ... می گردم کوسنی رو پیدا می کنم که دقیقا اندازه ی دلخواهم رو داره و اون لحظه، یادم می
    افته که ... هر از گاهی، تلاش می کنم بعضی از این عادت ها رو زیر پا بگذارم تا کوله بار
    ...

     


    66 . اسفند 1384 - موفقیت نامحدود - blogfa.com
    www.unlimitedpower.blogfa.com/8412.aspx
    ‎بر عکس اگه معتقد باشی که می خوای ثروتمند باشی و به ثروت فکر کنی مطمئنا
    ثروتمند می شی. ... این تویی که با فکر نابود کننده ات خودت رو نابود می کنی. ....
    برای اینکه بتونی این عادت رو در خودت از بین ببری قبل از همه چیز تو ذهنت تصویر
    کن که ... تو به همین سادگی می تونی اندیشه های منفی رو پیدا کنی و اونا رو نابود و
    ضعیف ...

     


    67 . چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟
    hamsaremankist.blogfa.com/
    ‎من این تعهدنامه را امروز، اول آبان سال 1391 امضا می کنم تا نامم در این وبلاگ برای ...
    خواستم به خودم بدی کنم یا کمتر خودم را دوست داشتم به این جا بیایم و نام خودم را ....
    اگه زن جنبه آمازون وجودش قوی باشه و اغلب عادت به حرف زدن و ابراز وجود داشته ... ولی
    اگه زن بتونه این جنبه رو در خودش فعال بکنه، به سرچشمه زنانگی واقعی دست پیدا
    خواهد کرد.

     


    68 . متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com
    www.lord-2013.blogfa.com/category/34
    ‎من من نگاه تورو میخوام روی ماه تو رو می خوام ..... خدا حافظ ای عشق برو به سلامت مثه من به
    غصه نداری تو عادت ...... بزار غرق اون لحظه باشم که تو اغوشم این حس رو پیدا کنی.

     


    69 . علت سخت بیدار شدن در صبح کشف شد؟چگونگی بیدار شدن از خواب در ...
    www.yazdfarda.com/omomi/news/1394/11/70690.html
    ‎30 مه 2013 ... این شرایط 15 درصد از نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد، اما می تواند به یک مشکل در
    تمام ..... با ایجاد برنامه، زود بیدارشدن را به یک عادت تبدیل کنید. ... کمتر از این مدت
    باعث می‌شود که به یک چرت در بعدازظهر نیاز پیدا کنم. ... 10 یا 20 دقیقه دیگر از جایم
    بلند خواهم شد در حالی كه بیدار شده‌اید اصلاً به شما كمكی نخواهد كرد و ...

     


    70 . ماماسایت - پرسش و پاسخ >>>>> سایر مسائل
    mamasite.blogfa.com/post/25
    ‎در ضمن من اون کاندوم مخصوص نمونه گیری رو بعداز کلی گشتن پیدا کردم , ولی از یه
    آزمایشگاه .... می خوام بدونم این کیست تو بارداریم اختلالی بوجود نمییاره؟ ..... 51سالم

     



    71 . چگونه هر دختری را تحت تاثیر قرار دهیم - شهر اینترنتی - پرشین بلاگ
    online-city.persianblog.ir/page/girls
    ‎تو ایمیل ها و پیام ها چندتا از بچه ها گفته بون که تو اول دخترشو پیدا کن بعد راجع به
    ... وقتی که یک مرد به فکر این می افته که دختری رو تحت تاثیر خودش قرار بده معمولا
    عین بچه ... (می خوام اینجا بگم پیشه خودشون می گن یه loser دیگه ولی نمی دونم
    جایگزین .... رو تشکیل می دن) یک عادت بدی دارن و اون هم اینه که فکر می کنن به خاطر
    این که ...

     


    72 . و پرسه هایی که تا ادامه می روند ...
    g-elareh.blogfa.com/
    ‎اما آنجایی که نمی دانی، که یادت نیست که دلیل ها را گم می کنی، که آرزوها رنگ ندارند. ...
    ها بود روی پوست گردنش، مهم درگیری دست ها بود با فر موهایش، مهم تر آن عادت عجیب
    دست ها ... ندارم، آنجا که بودم خیال می کردم باید برگردم تا این حس تعلق داشتنم را پیدا
    کنم ... می خواستم بگویم، یک وقتهایی، همان لحظه هایی که از چیزی می ترسید، از آینده
    ی ...

     


    73 . تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
    40tobe.com/تجربه-چهل-روز-توبه-من/
    ‎7 دسامبر 2014 ... توبه کردم میخوام دور این کارارو خط بکشم… ...... دعا کنید خدا رو پیدا کنم خدایی که
    رابطم باهاش خوب بود اما یه دفعه با یه گناه بزرگ و تکرارش از دست ...

     


    74 . اس ام اس سنگین و معنی دار
    sms.irfamily.com/اس-ام-اس-سنگین-و-معنی-دار/
    ‎7 مه 2013 ... کســــی رو پیدا کن که پایه ت باشــــه. چِه افـــــــکار ... به اینکه دیگر هیچ چیز مهم
    نیست اما چه سخت می کاهد از جانم این “نمایش” ! پدرش بهش گفت این ... بـــــِـه بـــــودن
    هـــا ، دیـــر عـــادَتـــ کن… .... فقط یک چیز به او خواهم گفت: اونطوری نه!

     


    75 . آموزش(٥۱) - کر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر... تف
    psych.persianblog.ir/tag/آموزش
    ‎ولی باید بدانید غذایی که می خورید نه تنها روی مقدار وزن و سلامتی بدن شما موثر .... در
    کنار این ها شما سخت کوش هستید و می توانید در رویاروی با مسایل آرامش خود را حفظ
    کنید. ... می‌خواهیم ۸ نمونه از همین عادات را با هم مرور کنیم: ... رسیدگی به کودکان بوده‌اید
    حال این فرصت را پیدا کرده‌اید که خانه را کمی جارو بکشید ..... دیگه نمی خواهم ببینمت
    !

     


    76 . آموزش بدست آوردن 100 میلیون تومان (واقعی) - خانه
    12ceo.ir/آموزش-بدست-آوردن-100-میلیون-تومان-واقعی/
    ‎10 ژانويه 2016 ... اما اول باید تکلیفمون رو با عقایدمون راجع به پول روشن کنیم. ... هستید حالا حالا ها
    باید توفان فکری کنید تا به راه هایی برای پول درآوردن پیدا کنید. .... سلام/خوبید/
    بخدا من هروقت میخوام این کارا رو کنم یه فکر پلید میادو بهم میگه بابا ...

     


    77 . بخش مشاوره | یک‌فراکاو
    1farakav.com/faq/
    ‎فکر نمی کنم خود خانم نرگس این کامنت رو بخونه ولی منظور من اصلا شخص ایشون ... می
    خوام بدون این چنین رفتارهایی اصلا کامل برطرف میشه اگه میشه چطوری؟ .... برادری دارم
    23 ساله که از بچگی عادت کرده هر چیزی که میخواهد با زور و دعوا و دادو بیداد بگیرد. .....
    وقتی فقط 10 سالم بود شروع کردم به خود ارضایی اینکار 4 سال ادامه پیدا کردتا ...

     


    78 . شناخت و نگهداری طوطی خاکستری (کاسکو)
    www.onlypet.ir/post.../شناخت-و-نگهداری-طوطی-خاکستری-کاسکو/
    ‎طوطی خاکستری در طبیعت بسیار اجتماعی می باشد این پرندگان بدلیل داشتن امنیت
    .... در نوبت های اول که کاسکو عادت به حمام گرفتن ندارد، فقط به پاشیدن آب ولرم روی
    بال ها، .... میخوام این هم پولش باید دنبال پرنده خوب بگردی تا یه خوبش رو پیدا کنی ...

     


    79 . من فقط از خدا زن ميخوام | دکتر محمد آذربایجانی - اعصاب ، روان و مشاوره
    www.drazarbayejani.com/index.php?ToDo=ShowArticles&AID...
    ‎خدایا من زن میخوام دلم گرفته، بعضی وقتها آنقدر دلم میگره و تحت فشار می افتم كه دلم
    می خواد ... تا اسم زن و ازدواج رو میاریم ، بیكاری حالا ازدواج كنی! .... و بهدش هم مشكلات
    جسمی پیدا بكنه ولی با كسی ازدواج كنه كه خوشبختش كنه،حالا این خوشبختی را .... من
    اول فکر می کردم با ازدواج این عادت ترک می شه ولی با تحقیقی که کردم دیدم افراد
    متاهل ...

     


    80 . چرا به ایران برگشتم؟ | کاتالاکسی
    https://alhosseini.org/2014/05/02/چرا-به-ایران-برگشتم؟/
    ‎2 مه 2014 ... انسان عادت می کند و این عادت کردن زندگی را برایش ممکن. ..... توی فرانسه هم میشه این
    احوالات رو پیدا کرد اما کی باید این کشور رو به جلو ببره جز ما که ... می خواهم این جا

     



    81 . چهل روش موثر برای ترک خود ارضایی - خانواده - سلامت نیوز
    www.salamatnews.com/news/.../چهل-روش-موثر-برای-ترک-خود-ارضایی
    ‎30 ژانويه 2012 ... هر وقت به فکر این کار افتادید به خود بگوئید که آلان خدا من را می بیند. ..... من دیگه
    خودمو پر از گناه و تباهی میدیدم ولی الان مغرور شدم و امید پیدا کردم. ..... کرده خودم خیلی
    پشیمونم و میخوام این عادت زشتتو ترک کنم اخه خیلی روی حافظه و ...

     


    82 . اطلاعات دارويي لووتیروکسین (Levothyroxine) - باشگاه خبرنگاران
    www.yjc.ir/fa/news/.../اطلاعات-دارويي-لووتیروکسین-levothyroxine
    ‎لووتیروکسین سدیم به عنوان جایگزین هورمون تیروئید تجویز می شود. ..... تاخیر در
    عادت ماهانه دارن کمک میکنه تا عادت ماهیانه تقریبا نظم خاص خودش رو پیدا کنه ......
    اضافه وزن پیدا کردم که باعث بروزکمر درد شده خواستم بدونم میتوانم دو باره این قرص
    را ...

     


    83 . دل نوشته» ها را - دل نوشته های من
    naghmesokoot.persianblog.ir/page/1
    ‎برایت آرزو می کنم که دوام بیاوری در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار. مهمتر از همه
    برایت آرزو می کنم که .... فرصت بیشتری پیدا کردم برای این که پرواز کنم ... ﻧﻪ ﻣﯽ
    ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ... ﻣﯿﺪﺭﺩ ﻭ ﮔﺮﮒ ﺯﺍﺩﻩ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺣﮑﻢ ﻋﺎﺩﺕ ﺁﺩﻣﻬﺎﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ
    ...

     


    84 . ده عادت ارتباطی مردها را عصبی می کند و اینگونه آغاز می کند که: - عکس
    akse.parsiblog.com/.../ده+عادت+ارتباطي+مردها+را+عصبي+مي+کند+و+اينگونه+آغاز+مي+کند+که%3A/
    ‎هنگامی که این لیست را تهیه می کردم با خبرشدم که بسیاری از زن ها برای این عادت های
    ... مثلاً می گفتند:حدس می زنی امروز صبح کی سرو کله اش پیدا شد؟ ... این ده عادت
    ارتباطی مردها که زن ها را عصبی می کند به همراه شخصیت های نمادین آن در لیست زیر
    آورده شده اند. ... اما خیلی خوب می شد اگه بگی می خوای چه سیاستی را با او در پیش
    بگیری.

     


    85 . وسواس چیست و چگونه آن را درمان كنیم؟
    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=14376
    ‎6 دسامبر 2005 ... شستشوى مكرر: مردم برحسب عادت تنها همین امر را وسواس مى دانند و این بیمارى نزد .....
    که می خواد خودکشی کنه رو درک کنید که خودتون به اون مرحله رسیده باشید ... ممنونم که
    میخوای به دیگران امید بدی تااز دست این بیماری رهایی پیدا کنند.

     


    86 . متن آلبوم حمید عسکری به نام از عشق - دانلود آهنگ جدید
    nicmusic.org/1394/03/متن-آلبوم-حمید-عسکری-به-نام-از-عشق/
    ‎26 مه 2015 ... می خواستم به هر شکلی هست قلبتو به این احساسی که هست بهتر کنم. ♫♫♫. خواهش
    نمی ... دنیا رو اگم زیرو رو کنم محاله بجز تو آرزو کنم. بهترین حس دنیا ... چقد گریه
    کردم شبا بی صدا چشایی که عادت به گریه نداشت. منو و تنهایی و این ...

     


    87 . دل تنگي ها ي من
    zendooni_tanha.persianblog.ir/
    ‎وقتی واژه مادر رو به زبون می آرم قلبم میلرزه و اشک توی چشام حلقه میزنه یاد تنها تکیه
    گاه زندگیم ..... می خواستم آنقدر اشک بریزم که با قطرات آن بتوانم غم دوری از تو ...
    عادت کرده ام لابلای همین کلمات ِ گیج بجویمت و چون همیشه تو نباشی ! ..... کسی بودن
    تنها به خاطر این تنها می مانم چون در تنهایی چیزی رو پیدا کردم که از تو هم با ارزش تره.

     


    88 . چگونه به همان ميزان که عشق مي ورزيم،به ما نيز عشق بورزند؟ - نیک صالحی
    www.niksalehi.com/public/archives/121864.php
    ‎7 آگوست 2010 ... آرزو دارم مردي را پيدا کنم که همان اندازه که من به او عشق مي ورزم، او به من عشق بورزد، ....
    در اين جا مي خواهم راجع به پرکردن خلأهاي احساسي با شما صحبت کنم. .... وقتي عادت
    داريد، جاهاي خالي را خودتان پر کنيد، نامزد يا همسرتان را از اين فرصت ...

     


    89 . راز - داستان های راز (قانون جذب )
    secretstory.persianblog.ir/tag/راز
    ‎می خوام مطلبم رو با تشکر از راندا برن و تیمش شروع کنم. ... این جوری رفتار کردن
    سخت بود ولی من مدام داستان های راز رو می خوندم و اصلا ایمانمو به کائنات و خدا از دست
    نمی دادم . ... توی پادگان یه باغ بزرگ اناری داشتیم و من عادت داشتم بعضی شبا
    تنهایی توی ... به هیجان امدن مرکز احساسات با مراکز مغز ارتباط پیدا میکند در نتیجه
    این قسمت ...

     


    90 . مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان – چطوری رو اعصابم مسلط ...
    moshavere.tribuneazad.ir/چطوری-رو-اعصابم-مسلط-باشم-؟/
    ‎تا وقتی شما نتونی خودت رو پیدا کنی، اعتماد به نفست رو پیدا کنی نمیتونی شوهرت
    ..... را شناخته، به رفتارتان عادت کرده و تا حدی می تواند رفتارتان را پیش بینی کند.

     



    91 . نمونه وظایف موسسه خدمات رفاهی
    irislclub.com/module/News/Shownews/page-16539/index.aspx?...
    ‎24 فوریه 2016 ... ... اون عادت کردم ، این جنب و جوش توی هر واحدی یه جوری خودش رو نشون می ده و هر بیننده
    ... این جنب و جوش وقتی خودش رو بیشتر نشون می ده که قراره شرکت های تابعه ...
    صحبتش که تموم شد می خواستم در مورد علت خستگی ازش سئوال کنم که یکی ...
    گوشت پخته بصورت گرم پیدا کنم ، این ماشینا مخصوص این کارن و همه جا پیدا ...

     


    92 . منافع آیة الکرسی و ختم بسیار مجرب آن | وب سایت شخصی امید دین پرست
    omiddinparast.ir/ayatolkorsi/
    ‎8 ژوئن 2012 ... از این وضعیت خسته شدم و می خوام زودتر ازدواج کنم و اون اقا هنوز منتظرم هستند. ... حق
    بسم الله الرحمن الرحیم برداشتم مشکل من اینه عادت ماهانه شدم ایا گناه داره بخونم ؟ ......
    دانشگاهی در شهر غریب، هیچ جا نتونستم شغل مناسبی رو پیدا کنم.

     


    93 . بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف
    www.baharnews.ir/article/18470/
    ‎20 ا کتبر 2013 ... در عوض کار میخوام و پول و یه خونه نقلی با یه جهزیه ساده یه دفترچه بیمه. .... بهار
    منتشر کن این توهین نیست نه من اون رو میشناسم نه اون من رو .... اینها یه مشت از خدا بی
    خبر رانت خور هستند که سالهاست به مفت خوری عادت کرده اند (150962) .... رشته
    مهندسی و پزشکی و محض ارشد روزانه معدل بالای 17 پیدا کردی بیکار بیا خود ...

     


    94 . 7 تكنيك ساده برای بالا بردن اعتماد به نفس - پارسینه
    www.parsine.com/.../7-ت%2525D9%252583نی%2525D9%252583-ساده-برای-بالا-بردن-اعتماد-به-نفس
    ‎پارسینه: بیشتر اوقات عادت کرده ایم که خودمان را از دریچه نگاه دیگران بشناسیم و
    اگر در .... میخوام دیگران رو برای کارای خوبشون تحسین کنم تا ب اونا هم اعتماد ب نفس
    بدم. .... با سلام این چند تا نکته رو میخوام به همه بگم اوناییکه که فک میکنن بد ترین
    ..... كوچيك كردم واز اون روز از رانندگي ترسيدم چطوري ميتوانم اعتماد به نفس پيدا كنم
    و ...

     


    95 . با این قهر و سکوت مکرر شوهرم چه کنم؟
    www.ofc.ir/forum/index.php?topic=5486.0%3Bwap2
    ‎ایشان عادت دارن که وقتی از چیزی ناراحت میشن سکوت میکنن. ... ما در شهری که زندگی
    می کنیم غریب هستیم و میتونید درک کنید این سکوت برای من که شاغل ... شوهر من آدم
    فوق العاده متوقع و مغروریه که خیلی خیلی خودش رو قبول داره و هیچوقت خودش رو ... من
    همیشه سعی می کنم جوری برخورد کنم که سوژه برای قهر دستش ندم ولی خودش پیدا
    میکنه!

     


    96 . ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
    bayanmanavi.ir/post/16
    ‎من میخاستم مجموعه سخنرانی های تنها مسیر برای زندگی بهتر رو تهییه کنم ولی ..... من
    رشته ام فیزیکه و می خواستم از استاد بپرسم با این رشته هم میشه به امام زمان خدمت
    کرد؟ .... عادت و علاقه پیدا کردم گاه و بیگاه با سخنرانی حاجی برجکم بره هوا تا از ...

     


    97 . ١٠ عادت تاثیرگذار برای میلیونر شدن - فرادید
    faradeed.ir/fa/news/11266/١٠-عادت-تاثیرگذار-برای-میلیونر-شدن
    ‎9 فوریه 2016 ... چیزی که عمیقا می دانستم این بود که اگر عادت هایم را عوض کنم، عادت هایم هم من را ...
    برای پیدا کردن عادت های مثبت هم باید قبل از هر چیز عادت های منفی مان را ... این عادت
    کمک می کند به جای تمرکز بر روی کارهای ١٠٠ دلاری، به دنبال ... بعد لبخند گرمی زد و
    فنجان قهوه اش را زمین گذاشت و ادامه داد: "البته نمی خوام اهانتی کرده باشم.

     


    98 . روش های فراموش کردن ناکامی عاشقانه - مجله اینترنتی قشنگ
    mag.ghashang.com/3632-raveshhaye-faramosh-kardanenakami-asheghane.html
    ‎28 فوریه 2013 ... اگر شکست خورده اید و می خواهید این ناکامی عشقی را برای همیشه به فراموشی ... روش
    های فراموش کردن عشق قبلی و شروع یک زندی جدید را برای شما بیان می کنیم… ...
    مثلا بگوید: «من چنان آدم شاداب و باطراوتی هستم که حتما همدمی پیدا خواهم کرد. ......
    میکرد بخدا خیلی سختی کشیدم جون دادم تا عادت کردم هنوز فراموش نکردم ولی ...

     


    99 . آدام گرنت: عادت های عجیب اندیشمندان مبتکر | TED Talk Subtitles and ...
    https://www.ted.com/talks/adam_grant_the...of.../transcript?...
    ‎در این صحبت، سه عادت غیر منتظره مبتکر ها را بشناسید-- مثلا پذیرش شکست. ... ها
    کسانی هستند که بیشتر شکست می خورند،» گرنت می گوید، « برای پیدا کردن چند
    ... 1:12 برای فهمیدنش، آدمهایی رو بررسی کردم که می خواهم اسمشون رو «مبتکر» بذارم.

     


    100 . میگنا - کسانی که بی‌اختیار موهای خود را می‌کنند
    www.migna.ir/vdcjxaev.uqe8mzsffu.html
    ‎22 جولای 2012 ... در نوع این درمان عاملی که باعث ایجاد رفتار کندن مو می شود را پیدا کرده و به فرد .... با
    سلام من سه ساله که این عادت رو شروع کردم ولی به دکتر اصلا مراجعه نکردم و .... که

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد