دلم مي خواد براتون يه خاطره بگم

دلم مي خواد براتون يه خاطره بگم,دلم,مي,خواد,براتون,يه,خاطره,بگم,

دلم مي خواد براتون يه خاطره بگم 1 . هرکه دلش تنگه بیاد تو..‎امشب می خواستم یه چیزی بنویسم امروز تموم روز رو با خودکار و دفترم بازی می کردم کلمات رو در .... دوست دارم به تو فکر کنم و بذارم هر چی م

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 118 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 19,837 بازدید دیروز : 19,806 ورودی امروز گوگل : 46 ورودی گوگل دیروز : 62 آي پي امروز : 912 آي پي ديروز : 555 بازدید هفته : 85,126 بازدید ماه : 85,126 بازدید سال : 4,104,218 بازدید کلی : 29,573,935 اطلاعات شما
    آی پی : 3.137.161.132 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : پنجشنبه 14 تیر 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    دلم مي خواد براتون يه خاطره بگم

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    دلم مي خواد براتون يه خاطره بگم
     


    1 . هرکه دلش تنگه بیاد تو..
    ‎امشب می خواستم یه چیزی بنویسم امروز تموم روز رو با خودکار و دفترم بازی می کردم
    کلمات رو در .... دوست دارم به تو فکر کنم و بذارم هر چی می‌خواد بیاد توی ذهنم و همش رو
    بنویسم و بگم برات. دلم می‌خواد وقتی می‌خونیشون، به چشمای قشنگت نگاه کنم و
    کوچکترین حرکات عضلات ... ازم خواستی چیزی رو که انجامش برام سخته هیچوقت
    انجامش ندم .
     


    2 . مرداد 1390 - خاطرات تلخ یک تازه عروس - blogfa.com
    ‎خاطرات تلخ یک تازه عروس - ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی آتش به شب تار زدی
    خسته ... عکسمو گذاشتم هر کی رمز بخواد بگه فردا صبح میدم فقط فردا عصر برمیدارم
    ... شوهرم اما اون داد به شوهرم كه ببر واسش طلا بخر و هرچي كه دلش مي خواد چون اون پولا مال
    اينه ..... وقتی شعله های آتیش کوتاه شد و دل ارباب خنک، برگشت طرف اهالی، مثلا
    براشون ...
     


    3 . مهر ۱۳۹۲ - آهنگهای فوق احساسی وغمگین
    ‎نبود حرفی بتونم باش بگم حسی رو که میخوام. بجز یک واژه ساده ... پر از یاد تو پره
    خاطره ، چشام هر شب از نبودت پره اگه قلب من واست ... خیال میکردم بامنی عشق منی مال
    منی فک نمیکردم یه روزی راحت ازم دل بکنی. باورنمیکردم ... که به پیشنهاد دوستان
    عزیزم هستند براتون بزارم. اهنگ اول اهنگ .... خدایا رومو نزن زمین دلم یه چیز میخواد.
    میشه به ...
     


    4 . کلیپ تو دلم یه دنیا حرفه که می خوام بگم براتون +دانلود | تارنمای جامع ...
    ‎تو دلم یه دنیا حرفه ،که می خوام بگم براتون. تو بگو به من کجایی، تا ببوسم خاک
    پاتون. آقا جون دلم گرفته ،مثل آسمون پاییز. می دونم مرغ دل من، دوباره کرده هواتون.
     


    5 . تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم...
    ‎دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!! ... دل
    نوشته.. گفت : می خوام یه یادگاری بنویسم تا همیشه برات بمونه ... گفتم : کجا؟ گفت :
    رو قلبت ... گفتم : می ..... •می خوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم … •می
    خوام بگم هر .... در کنار خاطره های توام ، گرچه سوزاندی همه خاطره ها را در دلت ،. میدانم که
    روزی ...
     


    6 . راست میگن دوسم نداشتی؟؟
    ‎یکی بهش گیر بده بگه: ... بعضی وقتا عجیب دلت هوای یه نفرو می کنه. ... اما اینجا
    باران که میزند فقط بوی خاطره ها می آید . . . حالم از کلمه ی “عزیزم” و “عشقم” بهم می خوره.
     


    7 . واي خدا.....میگن قسمت من نیست!!!!
    ‎ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ… ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﯾﮏ جایی به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺑﺮمبگردد! ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ
    ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ! ... اندازه ي سيگارهم برام نبودي! ..... دلـم مـی خـواد بـدانم چـه حـالـیداری
     


    8 . دل نوشته هایی برای معشوقه ام
    ‎تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم ... اینک که با توام ، اینک که دلم را به دریای دلت زدم
    و محو امواج توام ، ..... می خوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم … می خوام ...
     
     


    10 . تت نداره ...هیچکس به اندازه ی من دوس
    ‎ﭼﺮﺥ ﻭ ﻓﻠﻚ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﺳﺖ ... ! ﺳﻜﻮﺕ ﭼﺸﻤﻬﺎ ﻭ ... می خوام بِگَم : اَگِه یِه روز صِدات و نَشنَوَم چِقَدر دِلَم
    بَرات تَنگ میشِه . . . می خوام ... می خوام بِگَم : مِثلِ نَفَسی بَرام اَگِه نَباشی مَنَم نیستَم .Searches related to دلم مي خواد براتون يه خاطره بگم

     



    11 . عشق های دور
    ‎تو شاید یه تجربه ی شیرین بایه پایان تلخ برام بودی. ... محمد رمز رو عوض میکنم
    نمیخوام این وب رو ازم بگیری خودتو ازم گرفتی ولی خاطرات مون رو نمیتونی و حق نداری
    . .... وقتی صدایش را میشنوم دلم میخواد به سویش پرواز کنم و باهر چه در دستم است
    سیاهو کبودش کنم تصاوير جديد ... همیشه منم که باید بگم ببخشید چون همش منم که
    نیاز دارم.
     


    12 . دانلود آلبوم محسن یگانه به نام نگاه - دانلود آهنگ جدید
    ‎2 مه 2015 ... خواستم که حرفامو بگم اما یکم دیر اومدم. زنده بودم به هوای ... می خندم و دردامو میشمارم
    تلخه ولی شاید دلم وا شه. وقتی برای ... تا کجا می خوای به این فاصله مجبورم کنی. من
    به هر دری ... شاید چند سالی باید بگذره که رد شی از این راه پر خاطره. کی دستاتو ...
    دنیامو می دادم پای چشات بفهمی یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه. اگه دست من ...
     


    13 . عشق - ...به امید برگشتنش
    ‎و الان هم برام یه خاطره شده. ... دلم میخواد الان دیگه فقط واسه اون بنویسم. ... دو شب پیش
    مجبور شدم علیرغم میل باطنیم به وحید بگم باید برم و تو زندگیت نباشم تا ...
     


    14 . •٠ تنهـــاتر ازسكــــوت •٠
    ‎درد دل من. تقدیـــــم به همه کســــایی که. از عشقشـــون جز بی وفـــــایی. چیزی ندیدن ...
    بهت می گم برام قصه می گی؟ ... می دونی؟ می خوام رگ بزنم..رگ خودمو..مچ دست چپمو..یه
    حرکت سریع.. یه ضربه عمیق..بلدی ... هيچ تنهايي رو انقدر تنها نكن كه به هربي
    لياقتي بگه ..... سلامتی اون همه خاطره ها شیطنت ها دیوونه بازی ها زیر بارون قرار گذاشت
    ها خیس.
     


    15 . چاپ صفحه - کمک کنید با این خیانت کنار بیام - مرجع مشاوره و ...
    ‎سانی عزیزم احساست رو خوب درک می کنم چون من هم یه جورایی مثل تو درگیر این ... طرف
    من هولش دادم و گفتم برو نمی خوام ببینمت چطور دلت اومد با من اینکار رو بکنی آخه ..... (
    ((((((((((يه خاطره براتون بگم: خاله من هشت ماهه باردار بود كه دائيم فوت شد از اينكه چه ...
     


    16 . دل نوشته های یک عاشق
    ‎ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﯾﮑﯽ ﺗﮑﻮﻧﺖ ﺑﺪﻩ ... ﺗﮑﻮﻧﺖ ﺑﺪﻩ ﺑﮕﻪ ﭼﻘﺪﺭ ... ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎ، ﺑﺎ
    ﻫﻤﯿﻦ ﻧﻔﺲ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻫﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺟﺴﻤﺖ ﺗﮑﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺭه.... + نوشته شده ... تو یه دیوونم... وقتی میخوام
    ببوسمش بهش بگم فقط اونه عروسکم. ..... مواظب خودت باش یعنی برام مُهمی ! مواظب خودت
    ...
     


    17 . فاحشه ای در آغوش خدا
    ‎شایدم خودش درست بگه ، شاید من به خاطره اینکه دیدم چه جوری از اینکه ترانه رو به
    زندگی ... این روزا حال خانومی خوب نیس دلم می خواد فردا سر حال بیارمش ، هنوز زوده که یه
    دختر ۱۶-۱۷ .... خب خیلی ها واقعا درک یه زن ، یه فاحشه ، یه تن فروش براشون خیلی
    سخته .
     


    18 . خاطرات یک عروس جوان
    ‎سلام دوستای عزیز دل من چطورین حال و احوال خوبه؟ .... خوب بزارین از خودم بگم البته
    این قدر تو این مدت اتفاقای جالبی برام افتاده که نمیدونم از کدومش بگم از .... حالا بی
    خیال این ماجراها بشیم به جاش می خوام یه خاطره از مادر شوهرم تعریف کنم کلی بخندین.
     


    19 . اس ام اس شکست عشقی و عشق یک طرفه
    ‎4 مه 2013 ... اگه میخواهی جوان بمانی درد دلت را به کسی بگو که دوستش داری و دوستت دارد … .... به
    خاطر شرم و حیا نتونستم بهش بگم خاطر خواه خواهرشم. ... وجود نداره و همه چي تو هوس
    خلاصه ميشه پس زندگي كن به خاطره خودت و عاشق خودت باش. .... هستم که 2ماه باهاش
    دوستم گفته بود منو برا ازدواج میخواد حتی خانوادش هم میدونستن اما چند بار با ...
     


    20 . خاطره اگاهي از بارداري ! - صفحه 1 - نی نی سایت
    ‎بعد 12 روز رفتم سونو منتظر بودم كه بگه هيچي نيست ولي گفت ضربان قلب .... ته
    دلم خيلي خوشحال شدم اخه خالم خيلي خواباش به هدف مي زنه . ... كشيدم و گريه كردم شوشو

     



    21 . شاید یه روز...
    ‎... کنکور دارم...دعا کنید برام :). نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم فروردین
    ۱۳۹۵ساعت 3:1 توسط دل آرا| يک نظر ... خب به نظرم وقتشه که بگم امیر واسه من تموم شد.
    یعنی خیلی ... پر از یاد تو پره خاطره. چشام هرشب از ... نمیذاری به چیزایی که می خوام
    برسم.
     


    22 . خط خطی های یک لیدیِ تنها
    ‎شاید دلم میخواد بعضی خاطرات دوباره تکرار شه. ... مثل يه خواهر بودي برام و خيلي كمكم
    كردي اميدوارم هرچه زودتر مشكلات از سر راهتون كنار بره و وصالتون رو ببينم.
     


    23 . درد تنهایی
    ‎دلم برات خیلی تنگه کاش بودی تا امروزو برات سنگ تموم میزاشتم تو نیستی اما روز
    عشقو بهت ... شقایق جونم برام تولد گرفته تو وبلاگش خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم .
    ... دوست داشتن لیاقت میخواد. ... کاش اینقدر جلف نبود تا به خاطره رسیدن بهش کل
     


    24 . دنیارو بهم بریزم اما. ... چه فایده از اینکه بگم تو که خدای منی همیشه بر خلافم عمل کردی
     


    25 . تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
    ‎7 دسامبر 2014 ... ولی من از سوره توبه خیلی خاطره دارم…وقتی داشتم معنی ... میدونم شاید تعجب کنید
    شاید بگید مگه یه ذکر حفظ کردن میخواد !!! شاید تعجب کنید و ... راستش من با خوندن
    قران توبه کردم اما دل کندنن از این دخترا برام خیلی سخت بود.از یه طرف عذاب وجدان
    داشتم و از طرفی نمیتونستم به نیازهام نه بگم. تصمیم گرفتم سیم ...
     


    26 . عشق بی وفا - مهتاب عشق من
    ‎سخترین دیدار دیدار اونیه که به جای همه ی عشقی که بهش دادی یه قلبه زخمی برات
    یادگار بزاره و تو ... تو برام خورشید بودی توی این دنیای سرد. گونه های ... من که باور
    ندارم اون همه خاطره مرد ... آدمهایی که امروز پای درد دلت می نشینند و فردا بیرحمانه
    قضاوتت می کنند. ..... گــــاهی وقتا توی رابطــــه ها نیــــازی نیست طرفت بــــهت
    بگــــه :بــــــــــــرو !
     


    27 . Hamid Rt - آهنگهای احساسی
    ‎(برای استفاده از تمامی آهنگها به آرشیو وبلاگ مراجعه کنید.) ... آهنگ خاطره انگیز و فوق
    العاده زیبا و احساسی. صدام کن از علی لهراسبی ... همین که می خوام حرف دلم را با تو
    بگم میری. آره میدونم بعد ... قرار میگیره بعنوان موزیک آنلاین وبلاگ براتون پخش
    بشه.
     


    28 . تقدیم به کسی که خیلی دوستش دارم ولی او.؟
    ‎چي مي خواد به باره از چشام. يادته دعايي کردي تو برام ... دوستت دارم چون زيباترين
    خاطرات مني. ... می گه پلکاتو نبندی دل من ، دل به تو بسته .... چون نمى تونه به هيچ كس
    جز به همون آدم بگه چه احساسى داره و اگر اون آدم كسى باشه كه تو رو به سكوت تشويق كنه
    ،
     


    29 . روزهای عسلی
    ‎... کامنت گذاشتن ندارم می تونید خاموش بخونید فقط می خوام اینجا برام مثل یه دفتر
    خاطرات باقی بمونه وحرفهایی رو که شاید به کمتر کسی بتونم بگم اینجا خواهم نوشت .
    .... حتی نمی تونم یه وقت کوچولو خالی کنم واسه کلاس آواز که خیلی دلم می خواد برم.
     


    30 . خصوصی های یه نو عروس
    ‎خصوصی های یه نو عروس - من و همسرم. ... امشب اصلا حس خاطره تعریف کردن نیس فقط
    دلم گرفته بود خواستم آروم شم. ... برام دعا کنید... تاريخ سه ... هرکی رمز میخواد بگه.Searches related to دلم مي خواد براتون يه خاطره بگم

     



    31 . حرف دل یک نو عروس
    ‎16 ژوئن 2011 ... احساس می کنم وجودش داره برام کمرنگ میشه...هیچ ازش ... وقتی بامنه احساس میکنم به
    زوره احساس میکنم به خاطره نیازه من مییاد و خودش هیچ رغبتی به این هم آغوشی نداره. .....
    چی بگم!!!!!! ای خدا ما دو مون گیره یکمونه اونقت تو می خوای پول بدی.
     


    32 . گلچینی از خاطرات خـواندنی مـردم از معجـزات امام رضا علیه السلام
    1 ژانويه 2014 ... امام رضا مُرده زنده نمی کند بلکه مریض شفا می دهد و آن هم اگر مصلحت باشد. .... سال اول
    راهنماییمون (آقای علی ترک نژاد) (اهل رفسنجان) یه خاطره براتون مینــویسم… ..... سلام
    سال هاست مشهد نرفتيم دلم خيلي تنگه مي خوام برم به آقا بگم كمكم كنه ...
     


    33 . یک عاشقانه ناآرام
    ‎نابودی اشو دیدن و از ته دل خندیدن و باز سرزنشش کردن... حرف زدن با این ... هرچی به
    خودم الکی امید و انرژی میدم، خیلی زود همه اش بهم می خوره... حالم بهم می خوره .... ریزترین
     


    34 . خاطره ها برام پررنگ شده... 6ساله. ... فقط می تونم بهشون بگم که: ایشالا هیچوقت نفهمید
     


    35 . خاطرات یک نعش کش
    ‎خاطرات یک نعش کش - این زندگی منه: لیلا زنمه. ... بود به دل نگیرید توی این یک سال
    اتفاقای زیادی افتاد که نمی دونم از کدومشون بگم ... بله به موقع اش همه رو براتون می گم
    . ... نمی خواد... چی بگم فقط معذرت می خوام نمی تونم بنویسم.. دلیلش رو شاید یه روزی ...
     


    36 . متن تمام ترانه های احسان خواجه امیری - فرشید آذر هوادار احسان خواجه امیری
    ‎15 جولای 2012 ... می خوام باشی تو عصای دستم من موجم تو دریا ... تو به زخمه ی تار با نوای بسیار دل
    خسته بسپار راه غیر هموار معبری پر ... میخوام بگم یک کلمه حرفی که توی ... یارا یارا
    یارا برام یگانه هستی تنها عشق .... هرچی که خاطره داری، مال من اون روزای ...
     


    37 . حرفهایی که به هیچکس نگفتم
    ‎حرفهایی که به هیچکس نگفتم - خاطرات روزانه. ... زندگی ازت بیزارم،ازت خسته شدم
    دیگه هیچ توانی برام نمونده ... اینم تقدیم می کنم به خودم به مناسبت روز تولدم که
    زیباترین روز زندگیمه ...... می شد و می گفت ترو خدا بس کن در موردش صحبت نکن ولی
    من جواب می خواستم و دلم میخواست با یک کلمه بهم بگه که منو میخواد یا نه ولی جواب
    نمیداد می ...
     


    38 . دوستت دارم و این تمام من است
    ‎22 جولای 2013 ... تو آنقدر عشق به من می بخشی که من کنار تو بی نیاز ' بی نیازم ... گرفت رفتيم
    خونشون كه من يه خورده استراحت كنم كه اونم چي بگم همش به شوخي ... عشقم هیچی برام
    ارزشمند تر از این نبود که همیشه بهار رو با تو و کنار تو شروع کنم . .... همسر مهربونم
    دلم مي خواد شعر بالا را با كلمه هايي كه در اعماق قلبم مي جوشد چنين ادامه دهم كه.
     


    39 . خاطرات تلخ من
    ‎دلت کتک ميخواد.خيلي وقته نخوردي پرو ... وقتي کتکم زد چند بار گفت بايد بگم
    دوسش دارم ولي من نگفتم.بيشتر عصبي شدو ... برام دعا کنين دووم بيارم امروز بهش
    گفتم ... یه دختر که فک میکرد خوشبخته |17:16 |سه شنبه سی ام آبان ۱۳۹۱. Coммєηt
    ...
     


    40 . خاطرات تلخ یک عشق
    ‎خاطرات تلخ یک عشق - ... منم و اشكي كه مي دهد جان به تن خسته باغ احساس. بي تو هر
    شب منم و ... بي تو هر شب منم و يك دل زار ! منم و آهي ... می خوام بگم دیوونتم ای نازنین یار

     



    41 . از خدا می خوام بدون تو زنده نباشم
    ‎... هاي تو مي بينم... چقدر قشنگ و بي صدا اشک هام مياد رو گونه هام نمي دونم به کي بگم
    ... بلد میشی دلت می خواد من نباشم تو این روزهای بی کسی داری صدامو. می شنوی به دادم
    ...
     


    42 . چرا هیچ وقت عشق اول را فراموش نمیکنیم؟ | زهرا
    ‎24 دسامبر 2007 ... لیدا اینگونه به خاطر می آورد: “در همه ی کارهایمان احساساتی بودیم و با شور و هیجان
    رفتار .... از یه طرف می خوام کنکور ارشد بدم از طرف دیگه می خوام به عشقم برسم! ... الان
    هم هر چقدر بدوم نفس کم نمی آرم و میتونم تا دلت بخواد ورزش کنم ... قبول دارم شاید
    براتون عجیب باشه اما عشقی که من به اون داشتم به ازدواج ختم نمیشه چون من و ...
     


    43 . خاطرات مطب
    ‎دلم میخواد بشینم با یه نفر مدت ها راجع به مسایل مختلف حرف بزنم و چای بخورم. دلم
    میخواد برم پیش داداشم و اون منو بخندونه و جک های بی تربیتی افتضاح برام تعریف ...
     


    44 . برای قندکم
    ‎ولی نمیدونم چرا خوشحال نیستم یه چیزی ته دلم هست که نمی تونم بیانش کنم ... منم به
    خاطره همون افراده که می خوام برم سراغ قندک وگرنه راستش رو بگم خیلی وقته که ...
    میدونم که ممکنه اون اتفاقها برام پیش نیاد و این دفعه بر خلاف دفعه های قبل باشه ولی
    این ...
     


    45 . نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه :: خانواده برتر
    ‎خدایی مشکلتو ولش منم خیلی دلم میخواد مثل شما با وفا باشم یعنی میشه؟ ..... سومم اینه
    که همسرتون از اولین روابط جنسی بعد از ازدواجتون خاطرات بدی براش به جا نمونده؟ .....
    با همه وجود توی زندگی براشون مایه گذاشت و به زن به جز نیاز جنسی نگاه نکنند و فهم ...
     


    46 . تو دلم یه دنیا حرفه ... که می خوام بگم براتون ,,,,, فلش - گفتگوی دینی
    ‎22 جولای 2010 ... مــــولاي غريبــــــم! اشتياقــــــي که به ديــــدار تـــو دارد دل مــــن دل مـــــن دانـــد و مـــــــن
    دانــــــم و تنــــها دل مــــــن ... شـــادی روح شـــهـــدا صـــلـــوات ...
     


    47 . حرف های یک عاشق - دل نوشته های یه عاشق شکست خورده
    ‎براتون اتفاق افتاده. ... این روزا خیلی دلم براش تنگ میشه دوس دارم کنارش باشم برا
    یه لحظه هم که شده حتی از دور ... فقط میتونم بگم خیلی دوست دارم بیشتر از اونی که
    حتی فکرشو بکنی. .... بگم... می خوام همین جا دلمو بشکونم خوردش کنم تا دیگه عاشق
    نشه. ..... از لـبـه دریا و ساحل هر کی یه خاطره داره آخـه دسـته خیـلی ها رو توی دسته هـم
    میـزاره
     


    48 . مرگ یک بار ، شیون یک بار - سایت دکتر شیری
    ‎3 دسامبر 2012 ... درگیرم که مهر منم به دل اون نشسته یا نه، چجوری باید بفهمم. ..... همش فکر میکنم میخواد
    با من باشه از صبح تا شب یک بار گفت هفته ای دوبار بریم خونه مادرت…به .... فکر
    نکن اگه الان باهاته به خاطر علاقشه به خاطره موقعیتته … ... در روابط بعدیم یا وقتی
    خواستگار برام میاد آیا باید بگم با کسی ۶ سال دوست بودم (به همراه ...
     


    49 . راه حاجت گرفتن از امام رضا (ع) - عماریون
    ‎26 سپتامبر 2012 ... امام رضا(ع) فرمودند: «تقوی به آنان شرافت داد و اطاعت پروردگار، آنان را بزرگوار ساخت
    ». ..... صالح و سالم هديه بده خيلي دلم بچه ميخواد دلم داره ميتركه تو رو خدا واسم دعا كن .....
    اینم بگم چون این موضوع طولانی شده کسی امید نداره ولی من هنوز یه امیدی ته دلم هست .
    .... از همه میخوام برام دعاکنن که خیلی محتاجم منم برا همتون دعامیکنم.
     


    50 . غـــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــکــــــــــــــــــــــــــده
    ‎دیگه عاشقی برام فقط یه قصه شده. یا شاید یه ... حالا کی میخواد پیدا بشه که دردی که
    تو تویه دلم گذاشتی بیرون بکنه ؟ هیچ کس روی این .... چون خاطرات روزهای عاشقیم

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد