ترسم آن روز بيايي

ترسم آن روز بيايي,ترسم,آن,روز,بيايي,

ترسم آن روز بيايي 1 . ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم ، کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم ...‎ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم ، کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم لب آن کوزه بسازند ز خاک لب من، بی خبر لب

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 98 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 19,163 بازدید دیروز : 19,806 ورودی امروز گوگل : 45 ورودی گوگل دیروز : 62 آي پي امروز : 861 آي پي ديروز : 555 بازدید هفته : 84,452 بازدید ماه : 84,452 بازدید سال : 4,103,544 بازدید کلی : 29,573,261 اطلاعات شما
    آی پی : 18.118.255.148 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : پنجشنبه 14 تیر 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    ترسم آن روز بيايي

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    ترسم آن روز بيايي
     


    1 . ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم ، کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم ...
    ‎ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم ، کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم لب آن کوزه
    بسازند ز خاک لب من، بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم.
    ترسم آن روز بياييImage result for ‫ترسم آن روز بيايي‬‎Image result for ‫ترسم آن روز بيايي‬‎Image result for ‫ترسم آن روز بيايي‬‎Image result for ‫ترسم آن روز بيايي‬‎Image result for ‫ترسم آن روز بيايي‬‎
     


    2 . ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم... کوزه گر کوزه بسازد ز خاک بدنم ...
    ‎ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم... کوزه گر کوزه بسازد ز خاک بدنم... لب آن کوزه
    بسازند ز خاک لب من... بی خبر لب بگذاری به لبان دهنم...
     


    3 . ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه بسازد - کلوب
    ‎19 مه 2013 ... ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم لب آن کوزه
    بسازند ز خاک لب من بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم از لبم آب بنوشی ...
     


    4 . حرف های نگفته قلب یک عاشق به معشوقش
    ‎ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم. کوزه گر ، کوزه بسازد زه خاک جسدم. لب آن کوزه
    بسازد زخاک لب من. بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم. چه کاغذها که سپیدی دلشان از نام
    ...
     


    5 . ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم - به صحرا شدم عشق باریده بود - GEGLI
    ‎ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم. ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم. کوزه گر کوزه
    بسازد زخاک بدنم. لب آن کوزه بسازند زخاک لب من. بی خبر لب بگذاری به لبان دهنم.
     


    6 . wisgoon - ویسگون - ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم. کوزه گر کوزه ...
    ‎28 ژانويه 2015 ... ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم. کوزه گر کوزه بسازد زخاک بدنم. لب آن کوزه
    بسازند زخاک لب من. بی خبر لب بگذاری به لبان دهنم.
     


    7 . ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم - تنهایی من
    ‎26 سپتامبر 2016 ... لب آن کوزه بسازند ز خاک لب من. بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم. از لبم آب بنوشی
    مرا سیر کنی. سیر آن عشق زمین گیر کنی. تا ابد هک شود بروی ...
     


    8 . شعر - فصـ ل دلتـنگی
    ‎ترسم انروز بیایی که نباشد جسدم. کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم. لب ان کوزه
    بسازد ز خاک لب من ،بی خبر لب بگزاری به لبان جسدم ... ! ۱۳٩٠/۱٢/٢٠. تــــ ـنها. | نظرات
    (0) ...
     
     


    10 . ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم... - همیشه با تو
    ‎ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم. کوزه گر کوزه کند خاک تنم. لب آن کوزه بسازند ز
    خاک لب من. بی خبر لب بگذاری به لبان دهنم. [ چهارشنبه دوازدهم خرداد ۱۳۸۹ ] [ 10:41 ] ...

     



    11 . fati: ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه بسازد ز خاک ...
    ‎ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدمکوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدملب آن کوزه بسازند
    ز خاک...
     


    12 . تک سوارمنتظر - ترسم آن روز بیایی که من نباشم
    ‎تک سوارمنتظر - ترسم آن روز بیایی که من نباشم - اوروزی خواهدآمد......
     


    13 . ترسم كه بيايي و من آن روز نباشم - شیعه نیوز
    ‎4 جولای 2012 ... ترسم كه بيايي و من آن روز نباشم. SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز : قدیم ترها ... در
    روزگار کودکی ام ... روزهای آمدنت رنگ و بوی دیگری داشت ... شادی و ...
     


    14 . ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم - محمل
    ‎ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم ای کاش که من خاک سر کوی تو باشم دلدار منی یابن
    الزهرا تو یارمنی یابن الزهرا هرکس به کسی نازد و من هم به تو نازم ای کاش جان بر سر ...
     


    15 . ღღღ برنده تویی ღღღ - ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم
    ‎ღღღ برنده تویی ღღღ - ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم - من دست هایم را به نشانه
    تسلیم بالا برده ام ، نه پیروزی.
     


    16 . ترســم که بـیــائی و مـن آن روز نباشــم
    ‎2 دسامبر 2015 ... ترســم که بـیــائی و مـن آن روز نباشــم - ... گلِ هميشه بهارم، خدا كند كه بيايی. ... و از
    دگرگونى روزگار، و زشتيهاى گردش شب و روز او را بترسان.
     


    17 . عکس و تصویر ترسم آن روز بیایی که نباشد بدنم کوزه گر کوزه بسازد ...
    ‎کد مطلب : 150694 آن بیایی نباشد گر بسازد بدنم آن بسازند لب بی لب به دهنم....
    ترسم روز که بدنم کوزه کوزه زخاک لب کوزه زخاک من خبر گذاری لبان. عکس و تصویر
    ...
     


    18 . mohamad128: <div align="center">ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم ...
    ‎ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم... کوزه گر کوزه بسازد زخاک جسدم... لب آن کوزه
    بسازد زخاک لب من ... بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم... اللهم ارنی الطلعه الرشیده. ·. 7
    ...
     


    19 . به افتخار دخترها - ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه ...
    ‎به افتخار دخترها - ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه بسازد زخاک
    جسدم لب آن کوزه بسازد ز خاک لب من بی خبر - جدیدترین متن های عاشقانه و قشنگ.
     


    20 . ترسم تو بیایی و من ان روز نباشم - به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
    ‎ترسم تو بیایی و من ان روز نباشم ... عمریه فکرم اینه تا که کجا ببینمت کجاها سر
    بزنم تا اونجاها ببینمت چند روز ه توی قنوتم همه اش دعای فرج ه چی میشه یه بار توو اوون

     



    21 . شبکه‌ما - دانلود فیلم - ترسم که بیایی و من ان روز نباشمVideo for ‫ترسم آن روز بيايي‬‎► 2:19
    12 May 2015 - 2 minدانلود ویدیو - کلیپ - موزیک ویدیو و بهتربن فایلها در شبکه ما - ترسم که بیایی و من ان روز نباشم.
     


    22 . مسافر کربلاء | تصاویر اسلامی و مذهبی | ترسم تو بیایی و من آن روز ...
    ‎تایپوگرافی شعر ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم نیز در بخش ابزار گرافیک
    مذهبی برای دانلود قرار داده شده است که می توانید آن را از لینک زیر دسترسی پیدا
    کنید.
     


    23 . نگاه منتظر - ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم
    ‎ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم. بیا که باغ پر از عطر دلربایی توست. شکوفه چشم
    به راه گره گشایی توست. به باغبانی تو چشم دوخته است بهار. سبد سبد گل این ...
     


    24 . یک دانشجوی پزشکی حق جو - ترسم که بیایی من آنروز نباشم
    ‎«عنکبوت صبر» تارش پاره شده آقا. از «ثور غیبت» بیرون بیا. رحمی کن به ما. گناه
    داریم. ما طفل معصوم بشریتیم و بی‌تو که آقای مایی، چون می‌مانیم به کودکان یتیم.
     


    25 . پوستر/ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم - عقیق
    ‎17 ژانويه 2014 ... مداحی مداحان اهل بیت(ع)/روز نوزدهم محرم95/تالار قصر کلاسیک · شب بیست و سوم محرم
    در ... پوستر/ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم · عقیق: برچسب ها: ...
     


    26 . ترسم که بیایی و من ان روز نباشم - آلبوم تصاویر پروفایل - گالری ...
     


    27 . ‎ترسم که بیایی و من ان روز نباشم - آلبوم تصاویر پروفایل - گالری تصاویر Hese-
     


    28 . شب 5: ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم - راسخون
    ‎29 مه 2011 ... ... تو بیایی و من آن روز نباشم. شب 5: ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم • زمان : 9:14
    شب 5: ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم /مناجات با امام زمان(عج).
     


    29 . لایق وصل تو که من نیستم - ترسم كه بيايي و من ان روز نباشم
    ‎ترسم كه بيايي و من ان روز نباشم. چشم هايم همانند اسماني ابري ابستن باران است و دلم
    همانند روزهاي ابري گرفته. نمي دانم براي ديدن تو از كدام مسير بايد رفت و يا در كدامين
    ...
     


    30 . ترسم که بیایی من ان روز نباشم - نگارخانه ایرانی
    ‎ترسم که بیایی من ان روز نباشم. از مجموعه: طراحی گرافیک · پوستر · پویان پدرام.
    گزارش اسپم. ارسال شده در تاریخ 31 شهریور 1394 | بازدید از اثر: 90 ...

     



    31 . بوانات - ترسم که بیایی من آن روز نباشم
    ‎لینکهای مفید. خرید گیفت کارت گوگل · ترسم که بیایی من آن روز نباشم. [
    پنجشنبه 11 دی 1393 ] [ 11:24 ق.ظ ] [ حبیب دهقان ]. [ نظرات(4) ] ...
     


    32 . ترسم بیایی و من اون روز نباشم... - آپارات
    ‎بسیج دانشجویی شیراز جمعه ای دیگه ترسم بیایی و من اون روز نباشم... امام زمان (عج) ,
    کلیپ , , بسیج دانشجویی شیراز.
     


    33 . افسران جوان جنگ نرم - ترسم که بیایی و من آن روز نباشم...../
    ‎24 ژوئن 2013 ... ترسم که بیایی و من آن روز نباشم...../. افسران - ترسم که بیایی و من آن روز نباشم...../
    ... به روز رسانی نظرات. رای دهندگان · نظر دهندگان · رای دهندگان.
     


    34 . mazizi: <strong> ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم... کوزه گر کوزه ...
    ‎20 فوریه 2015 ... ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم... کوزه گر کوزه بسازد زخاک جسدم... لب آن کوزه
    بسازد زخاک لب من ... بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم... اللهم ارنی ...
     


    35 . شهید مهدی صفارزاده حسینی - ترسم که بیایی من آن روز نباشم
    ‎شهید مهدی صفارزاده حسینی - ترسم که بیایی من آن روز نباشم - لحظات خوبی رو ذر این
    وب براتون آرزومندم .یاعلی مدد.
     


    36 . بسم الله الرحمن الزحیم - اشعاری در وصف حضرت صاحب الزمان(ع)
    ‎ای غایب از نظر ها کی می شود بیایی. ما را زغم رها کن بر ... ترسم که طی شود عمر ای
    نازنین نیایی. خود باعث حجابم .... ترسم که بیایی ومن آن روز نباشم. ای کاش که من خاک
    ...
     


    37 . عشق من باش و بس - ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه ...
    ‎عشق من باش و بس - ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه بسازد زخاک
    جسدم لب آن کوزه بسازد ز خاک لب من بی خبر - برای عشقم می نویسم شاید دید.
     


    38 . masoud66: ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه بسازد ز خاک ...
    ‎27 آگوست 2012 ... ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم، لب آن کوزه
    بسازد ز خاک لب من،بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم .
     


    39 . میخانه دگر جای منه بی سرو پا نیست - هبی - مشق هیئت-بانک اشعار مذ
    ‎میخانه دگر جای منه بی سرو پا نیست. بگذار به پشت در میخانه بمیرم. هر کس به کسی
    نازد من به تو نازم. ای کاش که جان بر سر کو ی تو ببازم. ترسم تو بیایی من ان روز ...
     


    40 . فردوس - ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم!
    ‎20 جولای 2012 ... فردوس - ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم! - پرسش وپاسخ، معرفی کتاب٬ لحظه اي
    درنگ، اندیشمندان مسلمان و...

     



    41 . ترسم بیایی و من اون روز نباشم...
    ‎0:6. ترسم که بیایی و من آن روز نباشم. 560 بازدید · 2:11. فکر اینکه تو بیایی و من
    نباشم خوابو از چشام می گیره. 123 بازدید · 4:35. من نباشم... 768 بازدید · 3:26 ...
     


    42 . ترسم که بیایی من آن روز نباشم | صدق- اولین پورتال تخصصی مهدویت ...
    ‎27 جولای 2014 ... صفحه اصلی » تصویرگاه » ترسم که بیایی من آن روز نباشم. سخن روز. یاری خداوند.
    امام مهدی (عج). هر کس در اجرای اوامر خداوند کوشا باشد ، خدا نيز وی را ...
     


    43 . مديريت پژوهش - ترسم که بیایی و من آن روز نباشم ...
    ‎مديريت پژوهش - ترسم که بیایی و من آن روز نباشم ... - بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی
    تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم.
     


    44 . ترسم كه بيايي و من آن روز نباشم - خبرگزاری دانشجو
    ‎26 جولای 2010 ... ترسم كه بيايي و من آن روز نباشم. دانلود فایل مرتبط با خبر : اشتراک گذاری در
    تلگرام اشتراک‌گذاری فوری این خبر با دوستان در تلگرام.
     


    45 . شیفتگان - ترسم که بیایی و من آن روز نباشم...
    ‎احمد سیفی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی - شیفتگان - ترسم که بیایی و من آن روز
    نباشم...
     


    46 . ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم....
    ‎خدایا در فراغش ناله تا کی به سینه داغها چون لاله تا کی خدایا رازها در پرده تا کی
    زغیبت قلبها ازرده تا کی بنال ای دل بگو با شور و فریاد که یا مهدی جهان پر شد ز
    بیداد ...
     


    47 . ترسم ان روز بيايي كه نباشد جسدمكوزه گر كوزه بسازد ز خاك جسدملب ان ...
     


    48 . facenama.com/view/post:46008293
    ز خاك جسدم لب ان كوزه بسازد ز خاك لب من بي خبر لب بگذاري به لبان جسدم {-60-}.
     


    49 . ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم - Gerdab.IR | گرداب
    ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم. تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۵. کد خبر: ۱۴۹۹.
    وبلاگ دوئل. نظرات بینندگان. غیر قابل انتشار: ۰. در انتظار بررسی: ۰.
     


    50 . پوستر/ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم | عمارنامه،نوای دیجیتال ...
    ‎17 ژانويه 2014 ... پوستر/ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم · عقیق: برچسب ها: پوستر ، امام زمان ، ظهور.
    Bookmark and Share. X Share. Stumble Upon Delicious.

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد