تولد هم ميگيرم واسش حتي

تولد هم ميگيرم واسش حتي,تولد,هم,ميگيرم,واسش,حتي,

تولد هم ميگيرم واسش حتي 1 . هیچکس به اندازه ی من دوستت نداره‎یک دختر است با تمام ظرافت هایِ زنانه اش .. باید آنقدر ..... تقصیر دل عاشق منه که تو حتی تو خواب هم باورم نمیکنی. .... دل پر امید و انت

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 296 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 22,542 بازدید دیروز : 19,806 ورودی امروز گوگل : 48 ورودی گوگل دیروز : 62 آي پي امروز : 982 آي پي ديروز : 555 بازدید هفته : 87,831 بازدید ماه : 87,831 بازدید سال : 4,106,923 بازدید کلی : 29,576,640 اطلاعات شما
    آی پی : 3.145.48.33 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : پنجشنبه 14 تیر 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تولد هم ميگيرم واسش حتي

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    تولد هم ميگيرم واسش حتي
     


    1 . هیچکس به اندازه ی من دوستت نداره
    ‎یک دختر است با تمام ظرافت هایِ زنانه اش .. باید آنقدر ..... تقصیر دل عاشق منه که تو
    حتی تو خواب هم باورم نمیکنی. .... دل پر امید و انتظار واست جشن تولد میگیرم .
     


    2 . اس ام اس سنگین و معنی دار
    ‎7 مه 2013 ... فِکر تــ ــــــــو را حتَی در میان خَنده هایم نٍمیتوانم پنهانــ کنمــ ... از عشقهای این روزهـــــــا
    داستانی به بلندای شنگـــول و منگــــول هم نمیتوانـ نوشتـ , چِه برسَد به ...... دارم یاد
    میگیرم که دستهای سردم برای گرم شدن فقط جیبهایم را دارند…
     


    3 . اس ام اس شکست عشقی و عشق یک طرفه
    ‎4 مه 2013 ... منم گفتـم : بـه درک … و ایــن چنین بود کـه ما در اوج تفاهم از هم جدا شدیـم! ... دیگر حتی
    حوصله هــم ندارم … .... از اون به بعد حتی اگر بخوامم دیگه نمیتونم عاشق کسی بشم…
    .... دنیا خیلی نامرده به هر چی که دل نبندی ازت میگیره . من دیگه از ...
     


    4 . وقتی مردی شما را بخواهد... - مردمان
    ‎حتی اگر تحصیلات یا شغل بهتری نسبت به شما داشته باشد. .... رو نده اگر این کار
    رو بکنی و فراموشش کنی یکی که لایق تو باشه سر راهت قرار میگیره. .... میدی و
    باهاش اس ام اس رد و بدل میکنی یعنی باهاش دوست شدی دختری هم که با پسر دوست بشه
    حتی ...
     


    5 . دل شکسته ( باوضو واردشویداینجابهشت است)
    ‎یک تولد دوباره یک سال بازاز عمرم گذشته اونی که عاشقم بوده رفته دیگه ... از هرچی
    یاری میگیرم دارم می فروشم همه لحظه هامو دارم رنگ زخم کاری میگیرم ، درام تو دلم اشک ...
    خوام بفهمی وقتی نباشی من حتی این گریه ها رو هم ندارم ، تو روبه رهائی من رو به این غم،
    ...
     


    6 . ...عاشقتم عشــــقم...
    ‎آســـــــــــمان هـم گــاهــــــی دلــش مـی گیـــرد مـــــــن کــه آدمــــــم .. ........... ..... هنوزم كه هنوزه،
    دوسش دارم حتی بیشتر از گذشته ... ولی دست نامرد روزگار ... فقط از خدای آسمون و زمین
    می خوام هر جا كه هست خوشبخت باشه . .... بهانه هم اگر میگیری بهانه مرا بگیر ... من تمام ...
     


    7 . نسیم آنلاین | برخی "جشن تولد" را بایکوت کرده‌اند که اکران نشود/ حتی ...
    ‎27 ژوئن 2016 ... برخی "جشن تولد" را بایکوت کرده‌اند که اکران نشود/ حتی حوزه هنری هم از ما حمایت ....
    اصلاً ما فرض را بر این می‌گیریم که این فیلم فروش ندارد بالاخره ...
     


    8 . •٠ تنهـــاتر ازسكــــوت •٠
    ‎لبمو گاز می گیرم که نگم اااخ. ... اگه نظر هم گذاشتي حتما نشونيت بذار كه بهت
    سربزنم ... هیچی برو خوش باش تولد 19 سالگیت مبارک ... تو كسي بودي كه فكر
    ميكردم نميتوانم حتي يك روز به فكرت نباشم .... ب سلامتی خودم که اگه اسم ندارم و
    بینامم،.
     


    9 . اس ام اس تبریک روز تولد - سامانه پیامک بوقسامانه پیامک بوق
    ‎13 فوریه 2016 ... اما حالا که دوباره میلاد توست بیا با هم دیوانگی کنیم. ... میلاد با سر سعادت دومین
    مظلوم اقا امام حسن مجتبی زاده زهرای والامقام پسر امیرالمومنین علی ابن ابی طالب که
    حتی بین مسلمین مظلوم هست بر تمام ... تولدمو جشن می گیرم با یک کیک تنهایی ...
    مثله تولد یک انسان، فوق انسان، که برای خانوده اش مثله یک ستاره، یک ...
     


    10 . تنهايي محض
    ‎که"فکر"تو حتی در"خوابش" هم نمیگنجد. با گرگ ها ..... این روزا هرکی میگه دوستت دارم
    خندم میگیره. بی اراده میگم تو ... به سلامتی دخترای کشورم که خنده واسشون حروم شده.Searches related to تولد هم ميگيرم واسش حتي

     



    11 . درد تنهایی
    ‎درد تنهایی - همه میخواهند جای تورا بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری. ...
    شقایق جونم برام تولد گرفته تو وبلاگش خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم . .... چه خوب
    یادم مونده جمله به جمله حرفامون حتی دفعه ی اولی که اشتباه بهم زنگ زده بودو حرف زدیمو
    ... هروقت اومدم بگم دوست دارم انگار بغضم میگیره انگار به اندازه ی تموم بدبختی هام
    میخوام ...
     


    12 . سوالات پس از زایمان و تولد نوزاد [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین ...
    ‎بچه نوزاد هر یکی دو ساعت باید شیر بخوره دیگه حتی دکتر به من می گفت .... وقتی
    پسر من دنیا اومد همه دور و برم بودن و من همش با یاد خواهرم براش گریه می کردم ... هایی هم
    داره مثل اینکه فقط خودت برای بچه ات تصمیم میگیری و لازم نیست ...
     


    13 . درد دل و دلتنگی - blogfa.com
    ‎اِحسـ ـآسـ در آن مــבفوטּ ... همه چیز برایم مثل هم است ، طلوع برایم همرنگ غروب است ،
    گونه هایم پر از اشک شده و عین خیالم ... میدانم کسی نمیخواند غمهایم را ، میدانم کسی
    نمیشنود حرفهایم را ، حتی اگر فریاد هم بزنم کسی نگاه .... عزیزم کی براتون تولد
    میگیره؟
     


    14 . تیر ۱۳۹۲ - زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2
    ‎حتی اگه گاهی اوقات تو زندگی به مشکل بر میخورم فقط اشک میریزم و طلب بخشش
    میکنم و احساس میکنم دارم تاوان گناهامو پس میدم. ... سال پیش توی نت تو یه انجمن
    مهندسی ثبت نام کردم بر حسب اتفاق اسم اون به چشمم خورد؛ از روی شیطنت ....
    ۲۳سالگی ام را در حالی امشب جشن میگیرم که پدرم ازدواج کرده ... امشب هم شب تولد من
    است هم شب مرگم
     


    15 . بهمن ۱۳۹۱ - نیکولا - blogfa.com
    ‎هروقت سلام تازه ای توی زندگی ام اتفاق می افتد هی تقویم می گیرم دستم و حساب می
    کنم ... اولش حالت تهوع میگیرم. ... فکر کنم واست جالب باشه اگه بدونی جدیدا حتی
    شنیدن اسمت به طرز عجیبی حالمو ..... آدم از تولد یک بچه آن هم توی فامیل گریه اش
    بگیرد.
     


    16 . عــــاشــــقــــانــــه - عاشقانه
    ‎تاریخ تولدش ” یادت مانده … آنکه ” رهایت ” کرد تاریخ ...... حتی برکه ای کوچک هم
    نیستم که قرص ماه خوبم کند … ... “که بوی مردانگی اش” غرور مردانه ام را ... هر که می آید
    به سراغم ، سراغ تو را از آن میگیرم ، هر که مرا نگاه میکند ، با نگاهم به دنبال تو
    میگردم …
     


    17 . تنهایم قشنگه
    ‎دختر آروم از کنارش عبور کرد او حتی پالتو مورد علاقه اش را با خود نبرد. ... ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺵ
    ﺭﻣﺰ ﮔﻮﺷﯿﻤﻪ ! * ﭘﯿﮏ ﺷﯿﺸﻢ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺸﻮﻥ، ﻫﻮﺍﯼ ﺍﻏﻮﺵ ﻋﺸﻘﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﮐﺮﺩﻩ ﻭﻟﯽ ﺟﺰ ﺯﺍﻧﻮﻫﺎﯼ ...
     


    18 . راست میگن دوسم نداشتی؟؟
    ‎از آش روزگار چنان دهانم سوخت که از ترس آب یخ را هم ,فوت میکنم. ... ولی عمر اون زیاد شه
    حتی واسه ی یه ساعت .... اون روزا وقتی من و با عشق جدیدم می بینی آتیش میگیری.
     


    19 . ღعشق یکطرفهღ - اس ام اس تنهایی
    ‎ღعشق یکطرفهღ❤ - اس ام اس تنهایی - آرام بگیــــــر دلـــــم...او بی تـــو آرام ... ساده
    میگیرم... ساده میگذرم. .... و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشم هایت همیشه بارانی است !
     


    20 . من یک مادرم... (به سرنوشتم خوش آمدی فرشته من)
    ‎31 آگوست 2016 ... تولد 8 سالگی هلنم ... جوری که یادش نرود آدم است و آدم همانی است که هم گریه میکند هم داد
    میزند هم ... قوی باش حتی اگر ضعیف‌ترین شاگردِ کلاس باشی‌. ..... و داداشم جایزه

     



    21 . غرورمو پس ميگيرم ازت لعنتي
    ‎حتی من از شنیدنش گریه م میگیره. ... مامانی من شاید الان خیلی باباتو دوس داشته باشم
    ولی قبلا‌ که هم سن تو بودم ینی الان که دارم اینو تایپ میکنم یکیو ... اونقدرى که
    لذتاى قبليم ديگه واسم لذت نيست ... 29 روز پيش تولد وبم بود ولي خب الان يادم اومد.
     


    22 . راه حاجت گرفتن از امام رضا (ع) - عماریون
    ‎26 سپتامبر 2012 ... دلم روشنه حاجتمو ميگيرم يك سال و نيمه دارم گريه ميكنم. ... ای همه دوستداران امام رضا
    بیاین برای هم دعا کنیم تا زودتر هممون حاجت روا بشیم التماس دعا ..... ماجرای شدم امام
    رضا هم در داخل شدنم به این ماجرا نقش اصلی رو داشت حتی روز تولدش هم روز دیدار مجدد ما
    شد .... من یک بار یک مشکل برزگی واسم بوجود اومده بود از تلوزیون داشت ...
     


    23 . درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟ - آلامتو
    ‎30 سپتامبر 2012 ... همه کار واسش کردم حتی بهش ده میلیون کمکم کردم خونه خرید. ..... حساسن رو دخترشون
    به خاطر همین دیروز هم تولدش بود منم نتونستم کادو بگیرم براش .
     


    24 . عشق - ...به امید برگشتنش
    ‎همین هم شد.عشقی که خودشو واسش میکشت...ولش کرد... ما هنوزم با هم در ارتباطیم...اون منو
    به عنوان دوست ... حتی روزی فکرشم نمیکردم که اینقدر عاشقش شم...میمیرم براش. ....
    تولد من یادش باشه و با فرستادن یه اس ام اس کوچیک تولدم رو تبریک بگه...هر چه قدرم
    خشکو .... بزار الان میخوام برم جایی برگردم باهات تماس میگیرم... با هزار تا دلهره و ...
     


    25 . لجبازی - کودک فردا
    ‎همه اینها دست بدست هم دادن تا دخترم دچار کج خلقی و لجبازی و حتی خودزنی شده تا حدی
    .... و گریه سر می دهد حتی قبل از تولد خواهرش هم عصبی بود تازگی ها دخترم هم برادرش
    را ... نیاز است که محیط کودک بررسی شود تا دید علت اینگونه رفتارها ریشه اش در
    کجاست. ..... هرچی رو که به دستش میرسه فوری توی دهانش میکنه و گاز میگیره و زبون
    میزنه.
     


    26 . زجــــر جــدایی - اس ام اس ارسالی شما دوستان
    ‎زجــــر جــدایی ❤ - اس ام اس ارسالی شما دوستان - بیـا تـا برایـت بگۅ یـــمْـ ... من هم
    روزگاری عزیز دل کسی بودم. ..... من دست همه اتفاق ها را میگیرم که نیفتد. ..... چرا که من
    اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت، نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى.
     


    27 . دلتنگی های دختر بابا
    ‎روزهاي زيادي از رفتنت ميگذرد اما هنوز هم هوا سرد است هنوز هم باران مي آيد هنوز هم وقتي
    دلتنگت ميشوم .... دلم میگیره از نبودنت این روزا خیلی بهت احتیاج دارم مگه نمیگن تو
    همیشه کنارمی .... روح يخ زده اش را ميبيني كه نميتواند به هيچكس اعتماد كند حتي.
     


    28 . نگاهی به افسردگی دوران بارداری و پس از زایمان
    ‎18 فوریه 2006 ... این علائم ممكن است همزمان با هم و یا به تدریج بروز كنند. ... وحشت از تولد نوزاد؛ این
    احساس در اغلب دختران پیش از ازدواج و بارداری دیده می شود كه اگر به تدریج با ... 1 -
    تأثیر در بروز علائم افسردگی حتی یك تا دو سال پس از وضع حمل، .... آر اس اس. تت.
    عضویت در خبرنامه. ارسال. وبگردی; 10 نکته کلیدی در خرید جهیزیه · علل ...
     


    29 . خودمــــــــ & خودتــــــــ
    ‎ک ابـــــــــــر تمـــــام تنهایــی اش را ببــــــــــــــارد ... + جمعه چهارم ... حتی وقتی مثه سگ
    و گربه به جون هم افتادیم. شب نذاره از ... ﺣﺘــــﯽ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺩﺍﺷﺘﻨﺶ ﻭ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺍَﺣَﺪﯼ ﻧﻤﯿﺪﻡ ! ﺁﺭﻩ ﻣَﻦ . ... و
    گوشیِِ دخترشو ازش میگیره ..... تــــــولدت مبـــــآرکــــــ گلِ من ❤(وب تولد فهیمه جونم).
     


    30 . بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند
    ‎30 سپتامبر 2012 ... دخترایی هم که با تو بودن حتی یه لحظه هم به دو دقیقه بعدشون فکر نمیکردن. .... پسر
    در مقابل زیبایی دختر همیشه کم می آره، و اگه دخترم در کوزه اش رو شل کنه دبگه واویلا

     



    31 . چاپ صفحه - کمک کنید با این خیانت کنار بیام - مرجع مشاوره و ...
    ‎من در هر رابطه ای که بودم حتی از نوع عاشقانه اش باز خیانت رو دیدم از هر نوعکه فکرش
    ... که مردشون درسته اسم شوهر روشونه ولی با هر کی بخواد میره و برای زن و بچه اش هم
    هست. ..... خيلي وقتا شبا دلشوره عجيبي ميگيرم و نگاه ميكنم ببينم نفس ميكشه يا
    نه ..... مستقیم میذاشتم تو کشو همونجایی که شوهرم خرجی میذاشت و بعد از تولد دخترم
    هم که ...
     


    32 . همه هستی من پسرم امیررضا و یارسفرکرده ام محمد
    ‎پسرم ...... تولد پنج سالگیت هم نزدیکه و امسال به خاطر عروسی خاله سانا قراره فقط یه
    جشن خودمونی بگیرم برات ... بابا محمد وصیت کرده بود برات حتما جشن بگییرم و من
    هم حتما میگیرم ... ولی هزار ماشالاه مامانی اعداد رو تا سی , چهل میتونی بشمری و بخونی
    حتی مفهوم ..... اسم شوهرش به قول تو هم نام بابا محمده و به خاطر همین هم خیلی برامون
    عزیزه .
     


    33 . هنوزهم ستاره ای وجوددارد!
    ‎غــافـل از این کــه ، آســمون ، هـــمون آسـمونــه . .... لعنتی....دلم تنگ است برای یک بار هم
    که باشد نگفته نمیتوانی از چشمانم. بخوانی. ..... سهراب سپهری در جشن تولد یک
    سالگی فرزندش گفت : عزیزم ! .... اگر حتی تمام روز بنویسم و از تو بگویم. ذره ایی از
    حرف ..... با یـــاد ِ اینکه دردی در دل دارم که هیـــــچ دردی به پایش نمــی رسـد آرام مـــی
    گیـــرم .
     


    34 . روانشناسی - مشاوره نی نی سایت
    ‎سوال: سلام قبلا در مورد دخترم سوال پرسیدم هنوز جواب نگرفتم یه سوال دیگه هم دا رم. ....
    و یک دنده است خیلی هم کم توجه است و راحت طلب حتی برای پدال زدن سه چرخه اش هم
    تلاش ... سوال: سلام من موقه دخول خیلی درد دارم در حدی که بدنمو خیلی سفت میگیرم اگه
    ..... ماهه هست و از بدو تولد همیشه پوشک کامل براش استفاده کردم از سه ماهگی موقع
    نشستن ...
     


    35 . سوال و جواب - د مگر آنکه توان برآوردنش نیز به تو ارزانی شده باشد ...
    ‎نوزاد 3 ماه 13 روزه من با وزن تولد 3.600 دچار ریفلاکس است. ... در ضمن نیازی نیست
    بی دلیل به کودک حتی گریپ میکسچر بدهیم. ... در مرد شیر دادن هم مطالب و سوال و جواب
    ها را بخوانید تا کودک بیشتر شیر بخورد ..... اما کلا از 4 ماهگی بد سینه میگیره و
    برای شیر خوردن اذیت میکنه اما الان چند روزه که خیلی اذیت میکنه و فقط وقتی خوابه
    سینه ...
     


    36 . تنهايي عاشق(مرگ معشوقه)
    ‎حتی برای دیدنم هم نیومدی… ... اثری از اسم روی پاكت دیده نمیشد. ... آرام اسم پسر را
    صدا كرد و قطره های اشك روی صورتش جاری شد. .... جونتو حاضری بدی به خاطر تولدش .....
    هرشب جمعه سراغی از تو میگیرم/ شدم مجنون نمیدانم تو هم لیلی من هستی/ سکوتی تلخ .
     


    37 . گفت وگو با مادر28 ساله با 8 فرزند: من ۵ ماه بعد از ازدواج باردار شدم + عکس
    ‎19 ژانويه 2013 ... ولی حتی در آنجا هم همسرم بعضی از بچه ها را با خودشان می برند تا به من کمک کنند. .....
    برای این2غنچه نوشکفته" تولد فرزندان مذکر و مونث بی شمار را آرزومندیم. ... به نظرت
    کسی که هر دوسال یه بچه میاره سلامتی جسمانی براش معنی داره ؟ ... سیمین خانوم بهتره
    که اگر آمار میگیری درست آمار بگیری چند در صد از بزهکارای جامعه ...
     


    38 . میگنا - افسردگی چگونه اختلالی است؟ - پایگاه خبری علمی
    ‎29 ژوئن 2011 ... افسردگی، افکار فرد را حتی راجع به چیزهای مورد علاقه نیز تغییر می‌دهد. ..... اگر شما
    هم تجربه افسردگی دارید حتما از تجربه تون بگین. .... دیدین وقتی آدم سرما میخوره و
    دماغش میگیره و شب از نفس تنگی خوابش نمیبره با خودش ..... مهم است كه تفاوت بین
    تغییرات طبیعی احساسات بدنبال تولد نوزاد را با حالاتی كه نیاز به ...
     


    39 . عوارض خود ارضایی دختران - تاپ ناز
    ‎16 آگوست 2013 ... حالت افسردا و افتاده میگیره. ... ۲-هیکل و اندامی نا متناسب و بد: این هم یک امر مشترک
    توی دخترها و ... ۳-نامنظم شدن عادت ماهیانه و بیشتر شدن درد: دختری که معتاد عمل بد
    خودارضاییه دچار نامنظم شدن زمان عادت ماهیانه اش میشه،به عنوان مثال ممکنه تعداد ... خیلی
    کبیره است و در بعضی جاها اومده که حتیگناهش بیشتر از زناست .
     


    40 . تولد - آراد گلم پسر من و بابا سهراب
    ‎حتی یه چند روزی انقدر خودمو با این موضوع درگیر کرده بودم که همش گریه میکردم. مامان
    هم همین وضع روداره و مدام از این تصمیم گریه اش میگیره و کلافه است. خب تصمیمیه ...Searches related to تولد هم ميگيرم واسش حتي

     



    41 . بهار نیوز - نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف
    ‎20 ا کتبر 2013 ... بارها به انصراف از تحصیل فکر کردم اما بغض گلومو میگیره، چون من ...... سن بچه ها
    25-30 ولی همه مجرد و حتی اجازه فکر در مورد ازدواج هم به خودشون ... معرفی کن همه برن سر
    کار من لیسانس فنی دارم 10 جا نمیخواد مردی یکجا اسم ببر (150637).
     


    42 . دل نوشته های یک عاشق
    ‎ﺗﻮ ﻫﻢ ﮐﻮﺭﻣﺎﻝ ﮐﻮﺭﻣﺎﻝ ﺑﺮﯼ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮ ﭼﮏ ﮐﻨﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺑﺮﺍﺕ ﺍﻭﻣﺪﻩ !!.. " ﻫﻨﻮﺯ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺗﻨﺒﻞ؟ " .....
    زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم که عاشقانه دوستش
    داریم . ... کسی نداشته باشی که حتی یک تبریک تولد خشک و خالی برایت بگوید...
    آه.
     


    43 . یک تولد مینیمال - لذت کمتر داشتن
    ‎21 سپتامبر 2015 ... در واقع خودم هم اگر دعوت بشم تولد خیلی بعیده قبول کنم و کادو نبرم، مگر ... مشکل ما
    که خب البته لطف دوستانه اینه که ما حتی اگه تولد هم نگیریم کادوهاش رو برامون میارن.
    .... من هروقت برای پسرم تولد میگیرم چون اقوام نزدیک دعوت هستن بهشون میگم ... اگر ما
    براش بخریم هم خیلی لذت میبره و هم خوشحال میشه که آنقدر حواسمون ...
     


    44 . تغذیه نوزاد با شیر مادر و شیر خشک - راسخون
    ‎23 مه 2013 ... تا سه ماه اول بدو تولد، سلول ها و آنتی بادی های موجود در شیر مادر از نوزاد در ... نوزاد را در
    برابر ابتلا به اگزما، آسم و دیگر بیماری های آلرژی زا محافظت می کند. ... حتی اگر
    پس از گذشت چند هفته با شیشه به او شیر بدهید باز هم شروع خوبی برای ..... خودم رو
    بخوره نوک سینه ام رو میگیره اما محکم گاز میگیره حتی تو خواب هم دیگه ...
     


    45 . حرفهایی که به هیچکس نگفتم
    ‎شاید تولد زیباترین پدیده ی هستی باشد اگر به مانندِ تولدِ طبیعت،طراوت و شادابی
    را به همراه بیاورد .... تا آخر شب خبری از مهدی نشد،یکی دوتا اس هم دادم که جواب نداد. .....
    دلم برات تنگ شده مهدی،خدایا چرا داری مهدی رو ازم میگیری؟ ... اصلا" نمی تونم به این
    فکر کنم که حتی یک لحظه هم فراموشش کنم با اینکه دارم این واقعیت تلخ رو کم کم
    قبول ...
     


    46 . جنین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
    ‎حتی در زمان تولد نیز ساختمان‌های خاصی، به خصوص دستگاه عصبی ، کلیه‌ها و کبد، ...
    را خواهد داشت در این هنگام پلکها از هم جدا شده و مژه‌های جنین نیز تشکیل گردیده‌اند.
     


    47 . Gabric.ir • مشاهده مبحث - دیابت فرصتی برای سالم زندگی کردن
    ‎دیابت نوع یک ممکن است که در سنین بالا هم شروع بشود . ... یک فردی که دیابتش تازه
    شروع شده ، نوع درمان و دارو و رژیم غذایی اش ممکن است کاملا متفاوت باشد . ... گاهی
    نوزادان بعد از تولد دچار افت قند خون و بعد دچار تشنج می شوند . ... حتی به بچه های
    دیابتی هم توصیه می شود که هر سال یک مشاوره روانپزشکی داشته باشند .
     


    48 . هفته سوم آبان ۱۳۹۲ - نی نی سایت -مامی سایت و نو عروس و ......
    ‎این کارو از دیدن یک فیلم شروع کنید )حتی سریال تلویزیون ) اخر هفته یک فیلم
    خنده .... اینم بگم باید با شوهرت هماهنگ و هم عقیده باشید تا راه سواستفاده براش نمونه و
    سعی کن .... معمولا توی خونه مامان من، خیلی تحویلش می گیرم اون هم منو تو خونه مامانش .
     


    49 . افسردگي در دوران حاملگي - بیتوته
    ‎حتي اگر هيچ وقت دوره هايي از افسردگي كامل را تجربه نكرده ايداما در شرايط نا معلوم ...
    ايد، ممكن است هنوز هم با تأثيرات جانبي رواني ماه ها يا حتي سال ها تحت درمان بودن و
    انتظار ... در پيش گرفتن گام‌هاي مناسب نيز مي‌تواند خطر بروز مشكلات پس از تولد
    نوزاد را براي .... فال و طالع بینی · مطالب طنز و خنده دار · اس ام اس های جالب · معما و تست
    هوش ...
     


    50 . تولد بچه در کانادا و گرفتن تابعیت کانادایی [بایگانی] - ApplyAbroad ...
    ‎راستش الان آدرسی برای لینک دادن ندارم ولی برای اطمینان کافیه حتی از .... میخواستم
    بدونم اگه یه بچه تو کانادا متولد بشه ‍باسبورت بگیرن براش ... یه مزیت دیگه هم این

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد