من به عشق تو

من به عشق تو,من,به,عشق,تو,

من به عشق تو 1 . • ´¨` ...عشق به تو ´¨` •‎یاد تو ❤ .لحظه به لحظه به یاد تو هستم و لحظات زندگی را به عشق تو سپری میکنم ...احساس آرامش ... دوستت دارم عشق من، منو در آغوش بکش، احساس میکنم بخشی از وج

نقشه سایت

خانه
خوراک

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 8134 کل نظرات : 4 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 297 تعداد اعضا : 22 آمار بازدید
    بازدید امروز : 880 بازدید دیروز : 23,009 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 48 آي پي امروز : 332 آي پي ديروز : 985 بازدید هفته : 89,178 بازدید ماه : 89,178 بازدید سال : 4,108,270 بازدید کلی : 29,577,987 اطلاعات شما
    آی پی : 18.191.223.123 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : جمعه 15 تیر 1403

    درباره ما

    تورکو موزیک | دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

    تبلیغات

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    کسب درآمد میلیونی

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    من به عشق تو

    چگونه دیگران را عاشق کنید

    من به عشق تو
     


    1 . • ´¨` ...عشق به تو ´¨` •
    ‎یاد تو ❤ .لحظه به لحظه به یاد تو هستم و لحظات زندگی را به عشق تو سپری میکنم ...
    احساس آرامش ... دوستت دارم عشق من، منو در آغوش بکش، احساس میکنم بخشی از وجود منی
     


    2 . فقط به عشق تو عزیزم
    ‎فقط به عشق تو عزیزم - ... عشق من : نگو بار گران بودیم و رفتیم . . . نگو نامهربان
    بودیم و رفتیم . ... از این فاصله تو حتی صدایم را نمیشنوی چه برسد به دلتنگی .
     


    3 . آهنگ حمید عسکری به نام به عشق تو
    ‎20 فوریه 2014 ... به عشقٍ عشق تو زنده ام و عشق تو واسم همه چیزمو و نبودنت واسم مرگه. من به جز عشق تو
    عشقی رو عشق نمیدونم و فقط معنی عشقــو توی چشم تو میخونم.
     


    4 . من که دلمو به عشق تو باختم - دانلود آهنگ جدید
    ‎دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام نیستی. من که دلمو به عشق تو باختم من که دنیامو
    تو قلب تو ساختم میدونستی بری میمیرم… نگو میری که من بی تو میمیرم.
     


    5 . دانلود آهنگ به عشق تو از حمید عسکری - Nic-Music
    ‎به عشق عشقه تو زنده امو عشقه تو واسم همه چیزمو نبودنتو واسم مرگه … ♫♫♫. من به جز
    عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو فقط معنیه عشقو تو چشم تو میخونمو زندگی بی تو ...
     


    6 . عشق من به تو
    ‎نگاهت که می کنم. چیزی مرا از " نداشـتـن " ها جدا می کند. با تـــو که می خـندم. قفل های این
    روزها باز می شوند. در تـــو كه می میرم. جاودانگی ، ترانه ی مرغان خوشخوان روزگارم می ...
     


    7 . عشق یڪے یدونه ے منے
    ‎نـــــگاهت را گــــرھ بزن به هر لحظـــھ ی زندگیـــھ من حــــس امنـــیت میگــیرمـ وقتــــے
    تـــ✌️ــو درگــــــیر منـــــے ... . میشود من به هوای تو ❤ . کمی مست کنم. بوسه برچشم ...
     


    8 . دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی بهنام صفوی با نام نامه عشق ...
    ‎من به عشق تو پر زدم، تا دوباره پیش تو اومدم چشم من رو به احساس تو وا شد قلبم از
    خودش بی خوده، مث کفترا هوایی شده زیر نامه ی عشق من امضا شد دوباره دلم برات تنگ
    شده
     


    9 . تو عشق من
     


    10 . غزلیات مرحوم استاد صغیر اصفهانی - من آنچه هست به عشق تو داده ام از دست
    ‎من آنچه هست به عشق تو داده ام از دست. که منتهای مرادم تویی از آنچه که هست. به دوستی
    توام گر به پای دار برند. من آن نیم که بدارم تو را ز دامان دست. محبت تو نه امروز کرده جا

     



    11 . من و تو برای همیشه
    ‎برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی. .... به عشق بودنت سالیان
    سال زندگی کردن را دوست دارم ، دلم نمیخواهد هیچگاه بمیرم ، عاشق تو بودن را دوست دارم
     


    12 . دانلود آهنگ به عشق تو من زنده ام از پویان نجف - IRMP3
     


    13 . ‎پخش و دانلود آهنگ زیبای به عشق تو من زنده ام از پویان نجف - دانلود آهنگ جدید - IRMP3
     


    14 . مهربون من...عشق من
    ‎با عشق زندگی می کنم با عشق نفس می کشم با عشق می خوابم با عشق بیدار می شوم من
    حتی با عشق فکر می کنم ! به تو به خودم به دنیا به بود و به نبود ! به من یاد داده اند ...
     


    15 . دانلود آهنگ بهنام صفوی به نام نامه عشق / همراه متن
    ‎25 فوریه 2015 ... من به عشق تو پر زدم و دوباره پیش تو اومدم چشم من رو به احساس تو وا شد. قلبم از خودش
    بیخوده مث کفترا هوایی شده زیر نامه ی عشق من امضا شد زیر نامه ی ...
     


    16 . عشق من به تو ...
    ‎عشق من به تو ... - اي رشک رخ حورا آخر چه جمالست این ××××× وي سرو سمن سيما آخر چه
    کمالست این.
     


    17 . دانلود آهنگ بهنام صفوی نامه عشق 320 و 128 متن آهنگ
    ‎از غم دوری تو تب کردم. من مقصرم خودم می دونم. من به روزا و خودم شک کردم. شک کردم. من
    همش بهونه آوردم که. راه خونه ی تو خیلی دوره. اما عشق تو مث بارون شد. داره چشمای منو ...
     


    18 . دانلود آهنگ احسان پایه به نام به عشق تو
    ‎1 ژوئن 2014 ... دانلود آهنگ جدید احسان پایه به نام به عشق تو. Download New ... خیلی سایت تون به
    روزه ایول ... دانلود موزیک ویدئو احسان خواجه امیری به نام من عاشقم ...
     


    19 . دانلود آهنگ جدید معین طیبی به عشق تو
    ‎دانلود آهنگ جدید معین طیبی به عشق تو. متن آهنگ جدید معین طیبی به عشق تو. هنوزم
    شبا با نگات سر میشه تو میخندی دنیا قشنگتر میشه. من این حاله خوبو به تو مدیونم ...
     


    20 . عشق - زندگی عشق نهفته است به اندیشه تو
    ‎دلبر مهربان من. جان دهم از برای تو. لطف کن و بگیر تو این. هدیه کم بهای من. جان به رهت
    چو می رود. پاک کند حیات من. همچو شرار آتشی. کز سر شعله میرود. رقص کنان به آسمان ...Searches related to من به عشق تو

     



    21 . صهبای بیدگلی - من به عشق تو...
    ‎با سلام خدمت دوستان: من به عشق تو بدهکار شدم. ازلبت بوسه طلبکار شدم. غنچه تا وا
    نکنی لب ندهم. از لب بسته که بیزار شدم. نظرم بود گناهی نکنم. به امید تو گنهکار ...
     


    22 . دو نمایشنامه‌ی احمقانه برای خاک خوردن: Two doltish plays to be ... - Google Books Result
    الیاس قنواتی - ‎اما عشقی هم به دست نیاوردم. این بار دیگه نمیخوام عشقم رژر از دست بدم، دارم از عشق به
    تو حرف میزنم. در اکث می کنم. من هم حسی تو رو دارم و به هر قیمتی شده نمیذارم عشقم از ...
     


    23 . چشم‌هایشان: - Google Books Result
    م. افق - ‎2013 - Literary Collectionsدر واقع يك نامه استي كاغذها قديس و كهنه بودند و مىبايستى متعلق به سالها يينئر ...
    عشق من هلن نزديك به يك هفته است كه از تو دورم و لحظهاى نيسا كه در فكرت نباشم، ...
     


    24 . يا تو و عشق ، يا من و مرگ
    ‎واسه آرامش اطرافیانم که شده مجبورم... من به درک.. من که این دنیام تباه شد و به خواسته هام
    نرسیدم،. بزار حداقل بقیه راحت باشـــــن... تو بگو..مگه غیر این چاره ای هســـت؟؟ .
     


    25 . دانلود آهنگ جدید احسان پایه با نام به عشق تو
    ‎متن آهنگ احسان پایه به نام به عشق تو به عشق تو هر شب هوس می کنم یکم آسمون رو
    تماشا کنم. یه راهی نشونم بده من می خوام خودم رو یکم تو دلت جا کنم به عشق تو خواب از ...
     


    26 . گل خورشید: Sun of Flower - Google Books Result
    Pari Hekmat, پری حکمت - ‎2014 - Religionتو بر هرجيز دانايى و خود مرا مى بينى كه اشكم قوت من است و توان ابراز اين عشق اى ...
    هستم و اشكف مى ريزم و اشكفهاى من تنها كواه من براى اثبات عشق من به توهستند.
     


    27 . یار دبستانی من- گزینه ترانه ها: My Schoolfriend - Google Books Result
    Mansour Tehrani, منصور تهرانی, خسرو کیان راد - ‎2014 - Poetryبيا بيا خواننده: ليلا فروهر آهنك ساز: ناصر جشم آذر بي بي كه با بندم به عشق تو هنوزم
    ! شبونه از سفر بيا كه از تو باشه روزم! بي كه بعددٍ تو رنك منْ آفتاب نديده! كيسوى ...
     


    28 . ذاکرین - حاج محمد رضا طاهری - دل من همیشه به عشق تو هوایی میشه
    ‎دل من همیشه به عشق تو هوایی میشه. حاج محمد رضا طاهری. ۲۲۸. ۲۱۳۸. ۱. دریافت انتشار
    افزودن به لیست پخش. مهر حیدر درد و دل جان من است · کربلایی حمید علیمی · قلب او با
    ...
     


    29 . نامه عشق (با صدای بهنام صفوی) ویژه ولادت امام رضا (ع) - آپارات
    ‎4 سپتامبر 2014 ... دوباره دلم برات تنگ شده، از غم دوری تو تب کردم، من مقصرم خودم میدونم، همه ... اما عشق
    تو مثل بارون شد، داره چشم های منو میشوره، من به عشق تو پر زدم تا ...
     


    30 . گنجور » سعدی » دیوان اشعار » غزلیات » غزل ۴۱۷
    ‎گر تو شیرین زمانی نظری نیز به من کن. که به دیوانگی از عشق تو فرهاد زمانم. نه مرا
    طاقت غربت نه تو را خاطر قربت. دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندانم. من همان روز ...Searches related to من به عشق تو

     



    31 . از عشق تو من به دیر بنشستم - مهمترین اخبار ایران و جهان
    از عشق تو من به دیر بنشستم, زنار مغانه‌ی بر میان بستم. چون حلقه‌ی زلف توست
    زناری, زنار چرا همیشه نپرستم. گر دین و دلم ز دست شد شاید, چون حلقه زلف توست در
    دستم.
     


    32 . به عشق دلم همیشه ولم
    ‎خاک من. نامردها؟ چند بغض ؟به یک گلو؟ بایــــد بــــه بعضــــی پســــرا گفــــت : آهــــای
    پســــر ... حواســــت باشــــه ...! ایــــن دختــــری كــــه بــــه تــــو دل داده خیلی هــــا در " ...
     


    33 . جان به عشق تو مبتلاست حسین - نخل میثم
    ‎جان به عشق تو مبتلاست حسین. جان به عشق تو مبتلاست ... گریه بر تو حیات دین من
    است. باغ بی آب سبز و خرّم ... بیت ترجیع من به مقتل تو. نقش از اشک آنجناب ...
     


    34 . فقط به خاطر تو
    ‎از تو به فرداها رسیدم ، خوشبختی را در کنار تو بر روی صفحه دفتر عشق کشیدم! از
    تو به ... دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد … دلم برای ...
     


    35 . ܓܓگیتارینگܓܓ - آکورد به عشق تو از حمید عسکری
    ‎جونمو میدم برا تو میمیرم. Am به عشقٍ عشق تو زنده ام. G F Am و عشق تو واسم همه چیزمو
    و نبودنت واسم مرگه. Am من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمیدونم. G F Am
     


    36 . عشق بی وفا - مهتاب عشق من
    ‎بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم سیاه لشکری بودم در عشق تو و فکر می کردم
    بازیگر نقش اولم . .... من که هر دقیقه ام وابسته به دقیقه ی تو بود من که حتی لباس تنم
    ...
     


    37 . به امشب به تقدیر من عشق تو(فرزاد حسنی)
    ‎به امشب به تقدیر من عشق تو. به حالی که بی من، تو داری قسم. به عنوان روزی که بردی
    منو. به حسی که گفتی میایی قسم. به دل خواهی اولین دلهره. به گاهی که با من نبودی ...
     


    38 . عشق پر زده ی من
    ‎فوقش مي شم ابليس! اون وقت تو هم به خاطر اينكه يه ابليس تو رو بوسيده جهنمي مي شي!
    جهنم كه اومدي من اونجا پيدات مي كنم! و دور از چشم خدا هروز مي بوسمت! واي خدا چه بهشتي ...
     


    39 . فریادها: - Google Books Result
    م.افق - ‎2016 - Fictionمن به تو ثابت می کنم که تو را بیشتر از هر کس دیگری دوست دارم. - نه، من نه به تو و
    نه به عشق تو نیازی ندارم. ان را برای خودت و مادر عزیزت نگاه دارا جیمز که می دانست ...
     


    40 . عشق یعنی دروغ یعنی خیانت - blogfa.com
    ‎من در این کلبه خوشم، تو در ان اوج که هستی خوش باش، من به عشق تو خوشم، تو به عشق
    هر که هستی خوش باش تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ ...Searches related to من به عشق تو

     



    41 . بـــــــــــه عشــــق تـــــو گـــرفتارم
    ‎بـــــــــــه عشــــق تـــــو گـــرفتارم - علمی ، فرهنگی، هنری ، مذهبی ، مدل لباس ... ای شاه
    سوار ملک هستی / سلطان خرد به چیره دستی ... موضوعات مرتبط: مذهبی ، سخنی از من.
     


    42 . مـــــــن به عشــــــــــق تـــــــو مینویسم. | Facebook
    ‎قدر ياران قديمي را بدان اي نازنين ، فرش هاي کهنه را مردم گران تر مي خرند ... See more
    of مـــــــن به عشــــــــــق تـــــــو مینویسم. by logging into Facebook. Message this
    Page, learn about upcoming events and more. If you don't have a ...
     


    43 . به تو و عشق تو ایمان دارم « شعر و ترانه - یک دوست دات کام
    ‎18 ا کتبر 2010 ... من اگر روح پریشان دارم ... من اگر غصه هزاران دارم ... گله از بازی دوران دارم ... دل گریان،
    لب خندان دارم ... به تو و عشق تو ایمان دارم.
     


    44 . پسران عشق: - Google Books Result
    قاضی ربیحاوی - ‎2011 - Literary Collectionsاست اصلا من عنوان نسران درد را بر جلد اين كتاب خواهم حئذاشش هسران عش-ق بهترين ...
    زندحئى ام به شكلهاى جورواجور بر من ظاهر شود و به من يادآورى كند كه من تو را به راه مرمك ...
     


    45 . ~ عاشقانه های من وتو ~ - به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم
    ‎ببین تمام من شدی اوج صدای من شدی بت منی شکستمت وقتی خدای من شدی ببین به
    یک نگاه تو تمام من خراب شد چه کردی با سراب من که قطره قطره آب شد به ماه بوسه می زنم
    ...
     


    46 . فقط به عشق تو...
    ‎تــو که بیایی گمان می کنم خوب تر خواهد شد! و آن وقت است که من... معجزه ی تــو را،. به
    رُخ ِ همه ی "روانپزشک ها" خواهم کشید ...! +نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم آذر ...
     


    47 . دانلود اهنگ شک نکن به عشق من احمد سعیدی
    ‎11 سپتامبر 2016 ... شک نکن به عشق من دلتو بدش به من هیچکی مثل ما نیست. اگه شک داری ... آرومم با تو
    تو بدترین شرایط باور کن هر جور باشی میخوامت. دانلود اهنگ شک ...
     


    48 . من به عشق تو فقط میخونم : دانلود آهنگ جدید _ Delta-Music.ir
    ‎1 آوريل 2016 ... برچسب‌هاDownload New Music, Mansour, Mansour Mage Na, تو به اندازه من دیونه,
    تو جنوب و من شمال, تو خیال نکن که من مثل همه ام, خیلی وقته عاشق ...
     


    49 . آوای عشقی که به آوای غم سپرده شد....
    ‎از روزهایی که بغض های دنیا برای من می ترکیدند .. و من ، بی توجه ، با همه ی وجود ، برای
    تو می خندیدم ؟! تو چه می دانی ؟! مردان در مسیر عشق به وسعت نامتناهی نامردند،
     


    50 . زیر نامه ی عشق من امضا شد - آینه دل
    ‎من به عشق تو پر زدم تا دوباره پیش تو اومدم چشم من رو به احساس تو وا شد قلبم از خودش
    بیخوده مث کفترا هوایی شده زیر نامه ی عشق من امضا شد خودت امشب همه چی رو خوندیSearches related to من به عشق تو

     


    کد امنیتی رفرش

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد